دهمین شماره مجله توسعه مهندسی بازار متولد شد
در این شماره استاد بزرگ خودم که همیشه مدیون راهنمایی های ایشان هستم یعنی استاد منصور مجدم ، با تمام مشغله هایی که داشتند مصاحبه ای با عنوان " نظام توزیع – مقتدر اما خاموش" را انجام داده اند که بسیار خواندنی است.
در قسمت های دیگر، مقالات پر محتوایی را می خوانیم شامل :
ü شش نوع سازمان بازاریابی
ü اناگرام
ü داستان شرکت هواپیمایی ساوت وست
ü آیا اتومبیل اسمارت وارد ایران می شود؟
ü مطالعه برندهای چینی
ü بازاریابی پارتیزانی
ü نام و نشان تجاری عاملی قدرتمند در افزایش سهم بازار
ü این برند نه ،آن
ü پیتر دراکر پدربزرگ بازاریابی
ü 6 قانون شعار تبلیغاتی
ü تبلیغات درون فیلمی یا تبلیغات نامحسوس
ü 5 راه برای مذاکره فروش موثر
ü بازاریابی در شرایط رکود
ü ایجاد تمایز در خدمات بانکی
ü درنگ نکن ، انجامش بده
ü معرفی کتابهای جدید حوزه بازاریابی و فروش
همچنین در این شماره اولین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی و چهارمین کنفرانس بین المللی برند در کنار سایر تبلیغات بنگاههای اقتصادی به اطلاع رسانی در خصوص آن کنفرانس ها می پردازند.
عزیزان برای تهیه فصلنامه می توانند دستورات خویش را به همکاران من در tmba ابلاغ فرمایند.
www.marketingmag.ir
سبز باشید