وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

 ۱۰۰ توصیه از کارآفرینان موفق برای راه اندازی کار و کسب خودتان (بخش پایانی) 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

۱۰۰ توصیه از کارآفرینان موفق برای راه اندازی کار و کسب خودتان (بخش پایانی)

81. در محل کار پارتی بازی و فامیل بازی نکنید. این کار علاوه بر تخریب کار و کاسبی تان به امورات خانوادگی شما نیز لطمه وارد خواهد کرد.
82. بازاریابی رابطه مند را جدی بگیرید. من خیلی دیر متوجه اهمیت حفظ ارتباط با مشتریان گذشته و تقویت ارتباطات با مشتریان فعلی خودمان شدم. زندگی شخصی، زندگی معنوی و زندگی حرفه ای شما کاملا وابسته به روابط تان است.- سندی گلس
83. اهمیت برخورداری از یک گروه هسته ای و اصلی از مشتریان هدف را در نظر داشته باشید. گروهی از مشتریان متناسب را یافته و میان خود و ایشان اعتمادسازی کنید. محصولات و خدمات مختلف خود را روی آنها بیازمایید و از تجربه آنها در راستای  توسعه و بهینه سازی مدل کار و کسب خود بهره ببرید.  – دین شودا
84. اگر جوان هستید و اگر بویژه یک خانم هستید، ممکن است حاضر شوید محصول یا خدمت خود را به زیر قیمت بفروشید و یا بدتر، آن را به رایگان و در ازای هیچ واگذار کنید تا در گود رقابت باقی بمانید.  هرگز دست به چنین کاری نزنید. در عوض یک ساختار قیمتی متوازن با برنامه کار و کسب خود طراحی کنید که امکان توسعه تجارت تان را فراهم کند – روت دنیلسون
85. مستندسازی فرآیندها و سیستمهای تجاری یک ضرورت است. این کار میتواند بقای شما را تضمین کند و بعلاوه محیط کاری تان را توسعه دهد. چرا که به این ترتیب هر کس در شرکت از وظایف خود و انتظارات سازمان آگاه خواهد بود و میتواند از فرآیندهای موجود الهام بگیرد و گامهای خود را آسان تر و محکم تر بردارد. – ادم سیلر
86. بسیاری از ما با قلبی سرشار از هیجان و خوش بینی نسبت به موفقیت خود قدم به عرصه کار و کسب میگذاریم. در حالی که معدودی از ما شیوه واقعی اداره یک تجارت را میداند. و این ضرورت بهره مندی از یک مشاور عالی را ایجاب میکند. – کلی اسمال
87. ایجاد جریانی مستمر و قدرتمند از مشتریان و ایجاد ارتباطی قوی با مشتریان و موزعین و عاملین پخش، فرآیندی زمان بر است – الکسیس اویلا
88. نمی توانم فرمول موفقیت را برای شما بیان کنم؛ اما اگر فرمول شکست را می خواهید آن است که بکوشید همه را راضی نگه دارید. اسوپ
89. درست آن زمانی که تصمیم می گیرید که از ادامه راه منصرف شوید، از آنچه تصور می کنید به مقصد نزدیکترید- باب پارسنز
90. فراموش نکنید راه موفقیت، همیشه در حال ساخت  است؛ موفقیت پیش رفتن  است، نه به نقطه پایان رسیدن- آنتونی رابینز
91. نقش بی بدیل خانواده خود در تحقق اهدافتان را در نظر بگیرید. آنها میتوانند رویای شما را پر و بال دهند و به تحقق آرزوهایتان کمک شایانی کنند.
92. به این فکر کنید که در سه چهار سال اول فعالیت خود چه میزان درآمد کسب خواهید کرد. به نظر میرسد در بهترین حالت درآمد شما با هزینه هایتان یر به یر خواهد بود. بنابراین بهتر است در سالهای ابتدایی فعالیت خود یک کار ثابت دارای درآمد نیز داشته باشید – مارک آندرسون
93. کار کردن در حوزه ای که به آن علاقه دارید و از آن سررشته دارید کمک می کند کار و کسبتان رشد چشمگیری پیدا کند. اگر واقعاً دوست داشته باشید به دیگران کمک کنید و در رشد صنعت خود مشارکت داشته باشید، این علاقه و دانش قبلی کاتالیزور فروش آینده تان خواهد بود- جیمز بارنز
94. هر دگرگونی، با خود فرصتى به همراه مى آورد. بنابراین سازمانها باید به جاى رخوت، از دگرگونى‌ها نیرو بگیرند- جک ولش
95. افرادی كه به بالاترین سطح در یك حرفه می رسند حداقل 10 هزار ساعت زمان برای تمركز و کار بر روی آن می گذرانند.- ملکوم گلدول
96. به نظر من موفقیت بیش از آنکه به ایده وابسته باشد، مرهون اجرا است. منتظر رسیدن به ایده های بزرگ و یا اصلاح کامل برنامه ها نمانید، آسیتیها را بالا بزنید و اجرا کنید. – بن هتن
97. به حرف کسانی که ایده های خوبی دارند ولی تا بحال خودشان کار و کسبی را راه اندازی یا اداره نکرده اند گوش نکنید. هرچند نیت آنها خیر است، اما واقعیت دنیای تجارت متفاوت از تصورات آنها است. – الیزابت پیت
98. ای کاش کسی پیدا میشد که یادم میداد مدیریت بازی اعداد و ارقام نیست بلکه محوریت آن را مهارتهای افر اد شکل میدهد. – استیو ریچارد
99. به شهود  و ندای درون خود اعتماد کنید، حتی اگر شواهد علمی بخشی از آن را تایید نکند. – جن بنز
100. بیش از آنکه پول خود را صرف تبلیغات پولی و مستقیم کنید به اقدامات روابط عمومی و ایجاد روابط با خبرنگاران، افراد مرجع اجتماعی، و تهیه کنندگان رسانه ها روی بیاورید – فیلیپ فارینا

سبز باشید

 

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله توسعه مهندسی بازار، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.