بحران در تحقیقات بازاریابی
متاسفانه کم کاری در حوزه تحقیقات به جایی رسیده است که بعضی از شرکت ها اعلام انصراف از عضویت در انجمن را داده اند تا حق عضویت پرداخت نکنند ، و بعضی هم در فکر انحلال و جــمع کــردن کسب و کارشـان افتاده انده . به هرحال امیدوارم چنان گستره فعالیت های علمی در ایران با پتانسیل، زیاد شود که جایگاه نگرش علمی در سطح بنگاههای اقتصادی در خور شأن و اعتبار لازم باشد.
و مدیران ما بپذیرند که نباید حدسیات سازمان نیافته خودشان را به جای تحقیقات سازمان یافته از بازار بگذارید.
سبز باشید