وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

بحران در تحقیقات بازاریابی 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

بحران در تحقیقات بازاریابی

متاسفانه کم کاری در حوزه تحقیقات به جایی رسیده است که بعضی از شرکت ها اعلام انصراف از عضویت در انجمن را داده اند تا حق عضویت پرداخت نکنند ، و بعضی هم در فکر انحلال و جــمع کــردن کسب و کارشـان افتاده انده . به هرحال امیدوارم چنان گستره فعالیت های علمی در ایران با پتانسیل، زیاد شود که جایگاه نگرش علمی در سطح بنگاه­های اقتصادی در خور شأن و اعتبار لازم باشد.

 

و مدیران ما بپذیرند که نباید حدسیات سازمان نیافته خودشان را به جای تحقیقات سازمان یافته از بازار بگذارید.

 

 

 

سبز باشید

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.