وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

اهمیت بازاریابی در صنعت مطبوعات 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

اهمیت بازاریابی در صنعت مطبوعات

البته نتیجه زحمات همکاران پرتوان من در TMBA در دو سالی که خدمتگزار عزیزان حوزه مطبوعات با سرمایه گذاری شرکت پیام همشهری بودیم و در ارتقای آگاهی و تغییر زاویه دید دست اندرکاران حوزه مطبوعات نقش داشته ایم ، سبب شده است روزنامه ها انتظارات همکاری از TMBA ، داشته باشند .
البته مهم ترین عامل این است که واقعاً خودشان بخواهند که موفق شوند و به حرفهای ما گوش کنند ، در غیر این صورت مشاوره بدون اجرا ثمری نخواهد داشت .

سبز باشيد

 

 

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.