وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

لزوم نگاه استراتژیک به علم و هنر بازاریابی 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

لزوم نگاه استراتژیک به علم و هنر بازاریابی

بازار آرد سالیان سال بازاری مطمئن بود، چون مشتری اصلی دولت بود که آرد را می خرید و با یارانه ای که به آن اختصاص می داد ، آرد را در اختیار نانوایی ها قرار می داد. ولی حال رویکرد آزادسازی قیمت آرد در دستور کار است . به همین جهت نان البرز نیز میخواهد با بکارگیری استراتژی های بازاریابی متناسب با عصر جدید، در کنار رقبای دیگر که در حال حاضر فعال هستند یا درآینده فعال خواهند شد به این صنعت وارد شود . لذا هرچند وقت جلساتی جدی و جان دار با مدیریت ارشد آن سازمان داریم . خوشبختانه از تعامل بین علوم استراتژی و بازاریابی در تدوین استراتژی بازاریابی به برکات خوبی دست می یابیم . همانطور که قبلاً گفته ام دنیای حاضر به سمت رشته های بین رشته­ای ­حرکت می کند و از تعامل و همکاری رشته ها به رشته های جدید ولی مؤثر تر دست می یابیم . خوشبختانه با حضور مدیران آگاه و دانشمند ، نظیر مهندس میثمی فرد لذت مشاوره علمی بیشتر می شود ،چون هرگاه که اختلاف نظری هم هست این علم است که راهگشا است و منیت ها در مباحث علمی جایی ندارند .
انشاءا.. که تمام سرمایه گذاران عزیز این مملکت که به حق نقش اصلی در توسعه یافتگی کشور را به عهده دارند و رفع بحران بیکاری و در نتیجه مبارزه با فساد و فقر و .... از اقدامات آنان نشان می گیرد ، موفق باشند .

سبز باشید

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.