وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

زاگ خود را پیدا کنید 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

زاگ خود را پیدا کنید

نویسنده­ی کتاب زاگ، تاکید دارد که منظور از برند ، نشان تجاری یا پیام های تبلیغاتی یک شرکت نیست ، زیرا نشان های تجاری یا تبلیغات ، مواردی هستند که از سوی خود شرکتها اداره می شوند. اما نام تجاری ، آن چیزی است که
مصرف کننده نسبت به محصول ، خدمت و یا شرکتی خاص عمیقاً احساس می کند ، مردم ، نام های تجاری رامی سازند تا به شلوغی و ازدحام محیط نظم ببخشند.




ادامه این مطلب  را در کتاب "یادداشتهای معلم بازاریابی" بخوانید.

سبز باشید

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.