سال نشر TMBA
کتاب "مدیریت بنگاه های اقتصادی در دوران رکود "هم تقریباً به مرحله جمع بندی رسیده است .
انشاءا... در فرصت باقی مانده تا پایان سال به هدف بزرگ نشر TMBA در سال 1388 جامه عمل می پوشانیم . مجله توسعه مهندسی بازار هم از شماره جدید سر و شکلی تازه می یابد . تعداد صفحات ، طراحی داخلی ، نوع کاغذ و ... مورد بازنگری قرار گرفته است. مجله هم به مرحله ای رسیده ای بود که باید پوست اندازی می کرد .
خوشبختانه از ارشاد تماس گرفته بودند و ظاهراً مجوز انتشارات TMBA هم به جریان افتاده است.امیدوارم بعد از انتخابات هم این پیگیری ادامه داشته باشد و فقط جهت انتخابات نباشد .
هر چند از روند پروژه های آموزش ، مشاوره و تحقیقات بازاریابی هم راضی هستم اما نمی شود که نام تمام آنها را بر سال گذاشت .امسال را سال نشر نام گذاشتیم تا کاری کارستان در حوزه انتشارات بکنیم.صمیمانه تقاضا می کنم یاریمان کنید . می دانید که انتشارات به عنوان کسب و کار سوده ، نباید مدنظر باشد ، بلکه بیشتر جنبه رسالت اجتماعی آن می باشدکه مهم است .اما فارغ از شعار حتی همین هدف مهم هم اگر سوده نباشد امکان بقا نخواهد داشت .تقاضا می کنم اگر نوشته ها و انتشارات ما برایتان جذاب بود، آنها را به دیگران هم معرفی کنید ( همینطور مجله و وبلاگ را) .ما به یاری و پشتیبانی شما نیاز داریم تا همواره خدمتگزارانی .صدیق برایتان باشیم .
سبز باشید