وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

نقش تجارت الکترونیک در توسعه کارآفرینی 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

نقش تجارت الکترونیک در توسعه کارآفرینی

برای فراگیری و تسلط به این شیوه کسب و کار که با شدت رو به گسترش است ،نیاز به افزایش مهارت ها در حداقل دو حوزه از علم را داریم . یکی فن آوری ارتباطات و اطلاعات است که عمدتا مباحث سخت افزاری و نرم افزاری کار به آن مربوط می شود . اما تسلط به حوزه کامپیوتر به معنای تسلط به تجارت الکترونیک نیست.




ادامه این مطلب  را در کتاب "یادداشتهای معلم بازاریابی" بخوانید.

سبز باشید

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.