وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

تحقیقات گسترده برای انتخاب مشاور بازاریابی 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

تحقیقات گسترده برای انتخاب مشاور بازاریابی


منتظر بودم که نتیجه کار چه می شود تا اینکه روزی دو جوان از سوی آنها به ما مراجعه کرده و فهرست بیشتری از مشتریان را خواستند و آنها گفتند که از  بین شخصیت های مختلف حقیقی و حقوقی که در حرفه مشاوره ي بازاریابی فعال هستند، تعدادی در بررسی اولیه انتخاب شده اند و حال با دستور مدیرعامل ، سه گروه که هریک شامل دو نفر هستند با مشتریان این مشاورین تماس می گیرند تا نهایتاً پس از بررسی، انتخاب نهایی صورت گیرد.


امروز 22/2/88 نتیجه نهایی بررسی آنها در جلسه حضوری با مدیرعامل شرکت مادنوش کردستان در محل TMBA اعلام شد.


ما انتخاب شده بودیم. و حتی با بزرگواری از من خواستند که مشاور منابع انسانی- مالی و استراتژی هم به آنها معرفی کنم.


ایشان می خواهند كه گروه مشاوران مدیریت داشته باشند تا با نظرات آنها گامهای اجرایی را بردارند.


انصافاً این همه وسواس و بررسی ستودنی است.


خوشحالم که ما از این انتخاب سربلند بیرون آمدیم.


سبز باشید


 

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.