وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

درسهایی از اسکورسیزی: روانشناس فیلسوف سینما (بخش دوم) 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

درسهایی از اسکورسیزی: روانشناس فیلسوف سینما (بخش دوم)

•    سودآوری یکی از اهداف غایی سازمان است
هر سازمان و یا تشکیلاتی اعم از تجاری و یا هنری، نظیر تشکیلات سینمایی و گروه هنری اسکورسیزی، دارای اهدافی است. اهدافی که تعیین صحیح آنها از مهمترین عوامل موفقیت آن کسب‌وکار است. به طور کلی می‌توان اهداف را به سه دسته تقسیم‌بندی کرد:


 

ادامه این مطلب را در کتاب بازاریابی و زندگی با سینما میخوانید.

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.