چرا فروش شوینده ها در فروردین ماه رشد داشته است ؟
به هر حال مردم به محصولات روزمره چون صنایع غذایی و بهداشتی نیاز دارند و بحران اقتصادی به فروش محصولات
سرمایه ای نظیر مسکن و سپس اتومبیل بیشترین ضربه را وارد خواهد ساخت. و اگر خدای ناکرده دوران بحران طولانی شود ،به علت افزایش بیکاری و کاهش درآمد، آنگاه اثرات بحران بر مصرف حتی محصولاتی نظیر موادغذایی و بهداشتی نیز نمایان خواهد شد .
بحران را انکار نکنیم با فراگیری راهکارهای علمی به استقبال مدیریت شایسته بحران برویم.
خوشبختانه فعالیت های TMBA در این خصوص مورد توجه قرار گرفته است ، چون تا به حال سمینار مدیریت بنگاه های اقتصادی در دوران بحران اقتصادی و مالی ، در اتاق بازرگانی و صنایع و معادن اصفهان و اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان قم برگزار شده و در
اردیبهشت ماه نیز در استان های گیلان و خراسان رضوی برگزار خواهد شد .
اتاق های بازرگانی و صنایع و معادن استانها و سایر سازمانهای مرتبط برای برگزاری این سمینار در حال مذاکره با TMBA هستند.
بعضی از شرکت ها نیز به صورت اختصاصی سمینار را برگزار کرده اند که برای مثال می توانیم به شرکت هایی همچون پیام همشهری و پگاه گلپایگان اشاره کنیم.
· مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران نیز برای تاریخ 20 خرداد از TMBA برای برگزاری سمینار در هتل المپیک وقت گرفته است.
· به یاری حق کتاب مدیریت بنگاههای اقتصادی در دوران بحران را که با همکاری همراهان پرتوانم در حال تالیف هستیم، در بهار سال جاری منتشر خواهیم کرد.
سبز باشید