10 درسی که بازاریابان میتوانند از فیلمها بیاموزند
با از بین رفتن فاصلهی میان دانشهای مختلف، مطالعات بینرشتهای مورد توجه اندیشمندان بسیاری قرار گرفتهاند. با کمرنگ شدن مرزهای موجود میان رشتههای مختلف علمی، امروزه این فرصت به وجود آمده است که بتوان از ترکیب دو یا چند دانش به ظاهر بیربط، به دستاوردی قابلتوجه دست یافت.
بازاریابی نیز به عنوان یکی از شاخههای پرکاربرد علمی میتواند از هر فرصتی برای غنیتر کردن مباحث خود استفاده کند و بازاریابان میتوانند از هر فرصتی برای یادگیری استفاده نمایند. به همین منظور در ادامه 10 آموزهی مهم بازاریابی که میتوان از 10 فیلم بزرگ فرا گرفت، مورد بررسی قرار گرفته است:
ادامه این مطلب را در کتاب بازاریابی و زندگی با سینما میخوانید.