سمینار مدیریت تمایز در استان گیلان :
اهمیت تمایز با گسترش رقابت بیشتر می شود ، دیگر دوران همه فن حریف بودن گذشته است .
کم نیستند شرکت های ایرانی که از هر چمنی گلی را بر می دارند برای مثال بسیاری از شرکتهای تبلیغاتی وظایفشان را به شرح زیر مطرح می کنند: چاپ کارت ویزیت – بنر – تیزر تلویزیونی – بیلبورد – برگزاری نمایشگاه – برگزاری همایش و سمینار و کنفرانس – تحقیقات بازاریابی – مشاوره بازاریابی و.....
به نظر شما این شرکت متخصص چیست ؟ اگر کسی ادعا کند که متخصص همه چیز است در حقیقت متخصص هیچ چیز نیست ، در دنیای پیچیده امروز که هر 6 ماه میزان تولید علم دو برابر می شود، دیگر هیچ فرد یا شرکتی نمی تواند حکیم باشد، یعنی تمام علوم عصر خویش را بداند، اگر شرکت ها خودشان را متمایز سازند ممکن است در کوتاه مدت سود کمتر ببرند، اما در بلند مدت به آن تخصص شناخته شده و سود بیشتری می برند.
یکی از رموز موفقیت TMBA این است که فقط به عنوان یک شرکت علمی در حوزه مارکتینگ مطرح شد. ما هیچگاه ادعا نکردیم و نخواهیم کردکه در سایر حوزه های بسیار وسیع مدیریت نظیر کیفیت – استانداردسازی – مالی – حقوقی و.... وارد خواهیم شد . جک تراوت با صراحت
می گوید یا متمایز شوید یا نابود خواهید شد.
ساعت 19 سمینار مدیریت تمایز به اتمام رسید و پس از جلسه کوتاه با حضور هیئت مدیره نمایندگی TMBA در استان ، راس ساعت 20 به سمت تهران حرکت کردم و ساعت یک بامداد روز 28/1/88 در منزل بودم و پس از یک ساعت جستجو در اینترنت پذیرای خواب شدم تا برای شروع روز کاری در شرکت به پخش و پاکسان آماده باشم .
سبز باشید