وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

بازاریابی عشق و عاطفه 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

بازاریابی عشق و عاطفه

پدرم نظامی نیست، کشاورز است اما رفتار و منش افراد نظامی را دارد. از زمانی‌که یادم می‌آید انسانی جدی، پرکار، منضبط ومنظم بود. سخت‌گیری‌هایش درتربیت و کار زبانزد بود، اما با روحیه نظامی (و من عاشق این مرد بوده و هستم اما هنوز هم باتمام وجود از جبروتشان حساب می‌برم).
مادرم صبور، صمیمی، مهربان و عاشق همسر خویش است و درتمام مدت زندگی مطیع و فرمان‌بردار ایشان بوده است (و من با تمام وجود عاشق این زن هستم و آنچنان بچه‌ننه که با دوری مسافت حداقل روزی یک‌بار با ایشان باید صحبت کنم)

 

 

پدر زحمتکش وکوشا در اواخر سال92 به‌سختی بیمار می‌شود و نزدیک به یکماه بستری در بیمارستان عرفان تهران. پدر به‌شدت بداخلاق شده است. مردی که روزی16 ساعت در باغ و  مزرعه بوده و کشاورزی میکرده است حالا در تخت بیمارستان است؛ باسرم، سوند،... و طاقتش طاق شده است.
مادر، در تمام این مدت در کنار همسرش است و با تمام عشق او را همراهی می‌کند و نازش را می‌کشد...

 

 

ادامه این مطلب  را در کتاب "بازاریابی و زندگی با خاطره" بخوانید.

 

سبز باشید

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.