وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

پنج درس بازاریابی از هری پاتر 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

پنج درس بازاریابی از هری پاتر

هَری پاتِر نام مجموعه‌ای هفت گانه از داستانهای خیال‌‌پردازانه به قلم جی‌کی‌رولینگ است. هری پاتر شرح‌حال جادوگری نوجوان به همراه بهترین دوستانش، در مدرسه علوم و فنون جادوگری هاگوارتز است که برای غلبه بر جادوگر سیاه، لرد ولدمورت تلاش می‌کنند. از سال 1997 کتابهای هری پاتر بخش اعظمی از سبک زندگی غربی شده است. اما بحث حاضر پایش را فراتر از یک جادوگر در دنیای جادوگری می‌گذارد، و به رویکرد استراتژیکی که جی کی رولینگ در زمان نوشتن کتابها و بازاریابی آنها استفاده کرده است نگاهی می‌اندازد:

 

ادامه این مطلب را در کتاب بازاریابی و زندگی با سینما میخوانید.

 

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.