10 استراتژی ارتقای کار و کاسبی برای مغازه‌دارها

۱۳۹۶/۱۱/۰۹
1 دیدگاه
10 استراتژی ارتقای کار و کاسبی برای مغازه‌دارها

خرده‌فروشی به‌ویژه در سال‌های اخیر و ظهور غول‌های تجارت الکترونیک به یک چالش تبدیل شده است. احتمالا چنین جملاتی به گوشتان آشنا باشد: "خرده‌فروشی مرده است" و "فروشگاه‌های آجر و ملات (منظور فروشگاه فیزیکی است) دیگر رمق رقابت ندارند". با این حال آمار حاکی از واقعیت دیگری است. و نشان میدهد که همچنان دود از کنده بلند میشود.

پرویز درگی در همایش برنامه ریزی و مهندسی فروش سخنرانی میکند

۱۳۹۶/۱۱/۰۱
0 دیدگاه
پرویز درگی در همایش برنامه ریزی و مهندسی فروش سخنرانی میکند

سالن همایشهای تخصصی پروفسور حیدری آموزشگاه بازارسازان (عضو گروه tmba) همین جمعه 6 بهمن ماه میزبان فعالین،  متخصصین، مدیران صنایع و بنگاههای اقتصادی و علاقمندان به حوزه فروش و بازاریابی در همایش یک روزه برنامه ریزی و مهندسی فروش با سخنرانی پرویز درگی ریاست انجمن علمی بازاریابی ایران خواهد بود.

شماره 44 ام ماهنامه بازاریاب بازارساز منتشر شد

۱۳۹۶/۱۰/۲۸
0 دیدگاه
شماره 44 ام ماهنامه بازاریاب بازارساز منتشر شد

چهل و چهارمین  شماره ماهنامه بازاریاب بازارساز نشریه نیروهای عملیاتی بازاریابی و فروش با مطالب کاربردی منتشر شد.لطفا جهت تهیه و اشتراک با فروشگاه انتشارات بازاریابی تماس حاصل فرمایید.
۰۲۱۶۶۴۰۸۲۵۱و۷۱

10 مهارت ارتباطی که یادگیریشان از نان شب واجب تر است

۱۳۹۶/۱۰/۱۶
1 دیدگاه
10 مهارت ارتباطی که یادگیریشان از نان شب واجب تر است

کلیه ارتباطات ما تحت تاثیر توانایی یا ناتوانی‌مان در معاشرت سازنده با دیگران قرار دارد.
ارتباطات مناسب در کار، روابط عاطفی، و یا رابطه با دوستان و خانواده، به ما کمک می کند تا اختلافات را حل کنیم، اعتماد متقابل و احترام را افزایش دهیم و ایده های خلاقانه را شکوفا سازیم.

6 مهارت نرمی که همه فروشنده‌ها باید داشته باشند

۱۳۹۶/۱۰/۱۴
0 دیدگاه
6 مهارت نرمی که همه فروشنده‌ها باید داشته باشند

کدام فروشنده موفق است؟ و اساسا چه ملاکی برای شناخت فروشندگان موفق وجود دارد؟ شاید کافی است نگاهی به آمار فروش سالم (منجر به وصول مطالبات) و موثر (تکرار شونده) او بیندازیم تا فرق فروشنده خوب، متوسط و بد را متوجه شویم.

سال آینده سال سازمانهای پاسخگو و شفاف خواهد بود

۱۳۹۶/۱۰/۰۶
1 دیدگاه
سال آینده سال سازمانهای پاسخگو و شفاف خواهد بود

پاسخگو بودن از یک ویژگی مطلوب به یک ضرورت کاری تبدیل شده است. بنگاه‌های اقتصادی پیشرو به‌سرعت اقدام به یکپارچه‌سازی کانال‌های خود به منظور به دست آوردن دیدگاهی جامع‌گرا از مشتری خواهند کرد و از این بینش برای ارائه خدمات شخصی‌سازی شده که از انتظارات مشتری فراتر است، استفاده می کنند.

بازاریاب بازارساز شماره 43 منتشر شد

۱۳۹۶/۱۰/۰۵
0 دیدگاه
بازاریاب بازارساز شماره 43 منتشر شد

چهل و سومین شماره ماهنامه بازاریاب بازارساز نشریه نیروهای عملیاتی بازاریابی و فروش با مطالب کاربردی منتشر شد.لطفا جهت تهیه و اشتراک با فروشگاه انتشارات بازاریابی تماس حاصل فرمایید.
۰۲۱۶۶۴۰۸۲۵۱و۷۱

چگونه استراتژی بازاریابی محتوایی خود را تدوین کنیم؟

۱۳۹۶/۱۰/۰۳
1 دیدگاه
چگونه استراتژی بازاریابی محتوایی خود را تدوین کنیم؟

بزرگی میگوید که هرکس برای فروختن چیزی زندگی میکند. در واقع بازاریابی محتوایی نیز ابزاری برای فروختن است. پس در همین ابتدای بحث باید بدانیم که بازاریابی محتوایی می‌تواند برای همه ما سودمند باشد. بنابراین هر فردی در هر جایگاهی باید به فکر تولید محتوای مناسب باشد. مفهومی که شاید تاحدودی مغفول مانده باشد.

1395/08/04
0 دیدگاه
image description

برنامه روز آمد 4 آبان ماه

پرویز درگی در این برنامه از میرزا عبدالله مقدم موسس کارخانجات نساجی مقدم عامل آبادانی و توسعه نظر آباد   صحبت میکنند