منتشر شد: «انقلاب بازاریابی در سیاست: آموزه هایی در مورد بازاریابی مؤثر از کمپین های اخیر ریاست جمهوری امریکا»

۱۳۹۷/۰۷/۱۱
0 دیدگاه
منتشر شد:  «انقلاب بازاریابی در سیاست:  آموزه هایی در مورد بازاریابی مؤثر از کمپین های اخیر ریاست جمهوری امریکا»

به واقعيت سياست خوش آمديد: جاي هيچ عذر و بهانه‌اي در صبح روز بعد از انتخابات نيست.
روزي است كه بايد آن را همه‌چيز يا هيچ‌چيز بناميم. يك جناح مشغول انداختن فرش سرخ است و جناح ديگر مشغول بازپس دادن اسباب و اثاثيه‌ي اجاره‌اي اتاق تيره و دودي مبارزه‌ي انتخاباتي خود. يك جناح وارد كاخ سفيد مي‌شود و ديگري از كاخ سفيد خارج مي‌شود.

انتشارات بازاریابی منتشر کرد: از ریشه تا رنگ

۱۳۹۷/۰۷/۰۷
0 دیدگاه
انتشارات بازاریابی منتشر کرد: از ریشه تا رنگ

"از ريشه تا رنگ؛ راهكارهاي موفقيت بي‌چون‌وچرا" كتابي است آسان‌خوان براي آنهايي كه علاقه‌مندند كاروكسب‌شان را رونق بخشند.
به نوشته‌ي مؤلف، "اين كتاب براي هر كسي كه به نوعي با بازار و كسب‌وكار سروكار دارد، مفيد و قابل اجراست. اما اگر قرار باشد بخوانيد و به نكاتي كه در اين كتاب گفته مي‌شود، عمل نكنيد، مطمئن باشيد تنها وقت خود را هدر داده‌ايد."

"بيست گفتار فروش و بازاريابي"، عنوان تازه ترین کتاب انتشارات بازاریابی

۱۳۹۷/۰۷/۰۷
0 دیدگاه
"بيست گفتار فروش و بازاريابي"، عنوان تازه ترین کتاب انتشارات بازاریابی

"ويزيتورها" و "فروشي‌ها" دوست دارند كه دستورالعمل‌هاي خاصي را بدانند تا بتوانند بهتر بفروشند و اين كتابي است برآمده از تجربه‌هايي كه جاي پايشان در تئوريهاي بازاريابي و فروش است.

منتشر شد: بازاریاب بازارساز شماره‌ی 52

۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0 دیدگاه
منتشر شد: بازاریاب بازارساز شماره‌ی 52

پنجاه‌ودومین شماره‌ی بازاریاب بازارساز (سال پنجم، مهرماه 1397) چاپ و منتشر شد.
فروش در دوران "التهابات بازار" و "آشفتگی شرایط اقتصادی"، موضوع محوری این شماره‌ی بازاریاب بازارساز است که در قالب میزگرد، گفت‌وگوها، و آثار و مقالات، تجربه‌های فروشنده‌ها و ویزیتورهای ایرانی و جهانی را معرفی می‌کند. 

تازه ترین کتاب انتشارات بازاریابی روانه بازار شد

۱۳۹۷/۰۵/۰۱
0 دیدگاه
تازه ترین کتاب انتشارات بازاریابی روانه بازار شد

خوشبختانه به‌تازگي تأليف و ترجمه‌ي كتابهاي مربوط به بازاريابي و فروش شركتي در ايران شدت گرفته و اميد است كه در آينده، تعداد اين كتابها افزوده شود. گو آنكه ترجمه و تأليف اين كتابها با كندي صورت مي‌گيرد و به دلايلي نيز از سوي ناشران با اقبال فراواني روبه‌رو نمي‌شود.
انتشارات بازاريابي تاكنون دو كتاب از نويسنده‌ي بزرگ جهاني، نيل ركهم، چاپ و منتشر كرده است كه به فروش شركتي و سازماني پرداخته است. هر دو كتاب نيز ترجمه‌اي است:
1-    فروش به شركتها و سازمانها، نيل ركهم، ترجمه‌ي بابك مرواني.
2-    مدل اسپين در فروش، نيل ركهم، ترجمه‌ي دكتر فريز طاهري‌كيا، دكتر جواد عباسي.

كتاب حاضر - چگونه يك فروشنده‌ي سازماني (B2B) موفق باشيم - كتابي است تأليفي. به همين دليل، به جاي مطالعه‌ي صفحات زياد، خلاصه و كوتاه، اما جامع به سراغ يك الگو و نمودار رفته است.

شصت‌ويكمين شماره‌ي توسعه مهندسي بازار منتشر شد

۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0 دیدگاه
شصت‌ويكمين شماره‌ي توسعه مهندسي بازار منتشر شد

شصت‌ويكمين شماره‌ي توسعه مهندسي بازار (سال دوازدهم، خرداد - تير 1397) با تركيبي از آثار و مقالات جديد در حوزه‌هاي متنوع بازاريابي و تبليغات، پيش روي شماست؛ حاوي 24 صفحه گفت‌وگو با "استادان دانشگاه" و "‌استادان بازار" در ايران و خارج از كشور با اين توجه كه "منابع انساني" پررنگتر از ساير موضوعات در اين شماره، مورد توجه و بررسي قرار گرفته است.

1395/08/04
0 دیدگاه
image description

برنامه روز آمد 4 آبان ماه

پرویز درگی در این برنامه از میرزا عبدالله مقدم موسس کارخانجات نساجی مقدم عامل آبادانی و توسعه نظر آباد   صحبت میکنند