وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

02 آبان

آیا بازاریابی های مبتنی بر ترس موثر است؟

واضح است که بازاریابی مبتنی بر ترس به یک دلیل وجود دارد: احساسات بر رفتار خریدار تاثیر میگذارد. همه ما به خاطر داریم که به دلیل احساس بدی که در ما ایج...
admin لایک 0 دیدگاه
25 تیر

نمونه ای از کمپین‌های موفق دیزنی: کارو کسبی که از یک رویا و یک موش شروع شد

کمپانی والت دیزنی در ۱۶ اکتبر ۱۹۲۳ توسط والت دیزنی و با مشارکت برادرش روی اولیور دیزنی، در قالب یک استودیو کوچک انیمیشن‌سازی تأسیس شد. شرکت والت دیزنی...
admin لایک 0 دیدگاه