پنج شنبه 4 خرداد ماه، سخنرانی اینجانب پرویز درگی در سالن همایش تخصصی پروفسور مسعود حیدری

۱۳۹۶/۰۲/۳۱
0 دیدگاه
پنج شنبه 4 خرداد ماه، سخنرانی اینجانب پرویز درگی در سالن همایش تخصصی پروفسور مسعود حیدری

پنج شنبه جاری مورخ 4 خرداد ماه 96 در سالن همایش تخصصی پروفسور مسعود حیدری آموزشگاه بازارسازان، میزبان شما عزیزان و همراهان فرهیخته در سمینار قیمت گذاری با نگرش بازار ایران خواهم بود

 

پنجاه‌وچهارمین شماره‌ی توسعه مهندسی بازار منتشر شد

۱۳۹۶/۰۲/۰۹
0 دیدگاه
پنجاه‌وچهارمین شماره‌ی توسعه مهندسی بازار منتشر شد

تازه‌ترین شماره‌ی توسعه مهندسی بازار (سال یازدهم، شماره‌ی 54، فروردین و اردیبهشت ماه 1396) منتشر شد. این شماره نیز حاوی تازه‌ترین موضوعات بازاریابی ایران و جهان است در 80 صفحه، تمام گلاسه، تمام رنگی، به همراه یک فیلم آموزشی بازاریابی از دانشگاه هاروارد (به زبان انگلیسی با زیرنویس فارسی).
علاقه‌مندان برای خرید مجله و اشتراک می‌توانند با شماره‌های 66475273(021) و 66477016 (021) در تهران تماس حاصل کنند.

شماره سی و پنجم ماهنامه بازاریاب بازارساز منتشر شد

۱۳۹۶/۰۲/۰۹
0 دیدگاه
شماره سی و پنجم ماهنامه بازاریاب بازارساز منتشر شد

شماره سی و پنجم (اردیبهشت 1396) ماهنامه کاربردی بازاریاب بازارساز منتشر شد. با خواندن این ماهنامه با مسائل و موضوعات متنوع حوزه بازاریابی و فروش آشنا خواهیم شد. لازم به ذکر می‌دانم که علاقه‌مندان برای دریافت اشتراک می‌توانند با شماره 66577638 در تهران تماس حاصل کنند.

8 نکته برای تسلط بر فروش آنلاین

۱۳۹۶/۰۲/۰۳
0 دیدگاه
8 نکته برای تسلط بر فروش آنلاین

در دهه اخیر، خرید آنلاین از یک کار راحت به امری ضروری تبدیل شده است. قبل از اینترنت، خرید کردن شامل فرآیند آماده شدن، رانندگی در ترافیک و گشتن بین قفسه های خرده فروشیهای شلوغ و بی سر و سامان بود که ممکن بود آن آیتم ضروری را داشته باشد یا اینکه نداشته باشد. نسل دیجیتال همه چیز را درباره خرید کردن تغییر داد. امروزه خریداران برای خرید آیتم های مورد نیازشان، اصلا نیاز نیست که از منزل بیرون روند. 

7 نکته ای که برای مدیریت تیم فروش نسل هزاره خود باید بدانید

۱۳۹۶/۰۱/۳۰
0 دیدگاه
7 نکته ای که برای مدیریت تیم فروش نسل هزاره خود باید بدانید

سازمان ها برای اینکه بتوانند تیم فروش موفق ایجاد کنند، باید از اصول اساسی استفاده کنند: یک محصول با کیفیت، برنامه پاداش متقاعد کننده، برنامه آموزشی ساده و پیگیری مؤثر فروش. نسل هزاره این دستورالعمل را تغییر داده اند.

نیروی کار جدید دارید؟8 روش برای اینکه از آنها استقبال کنید و آنها را شاد بهره ور سازید

۱۳۹۶/۰۱/۲۷
0 دیدگاه
نیروی کار جدید دارید؟8 روش برای اینکه از آنها استقبال کنید و آنها را شاد بهره ور سازید

اضافه کردن یک فرد جدید در صورت رعایت نکات ظریف آن می تواند تجربه ای آموزنده و بهره ور  باشد. برای این منظور از 8 کارآفرین پرسیدیم که چطور به کارمندان جدیدشان خیر مقدم می گویند و آنها را جزیی از فرهنگ سازمانشان می کنند؟ پاسخهای آنان را در ادامه میخوانیم:

مدیریت فروش

۱۳۹۶/۰۱/۲۵
0 دیدگاه
مدیریت فروش

مدیریت کردن یک تیم فروش کار سختی است؛ زیرا تعادل ایجاد کردن بین ترغیب فروشندگان به فروش بیشتر و تعیین اهداف غیرممکن برای آنها می‌تواند چالش مهمی باشد. موفقیت مدیر فروش بستگی به توانایی تیم او برای نشان دادن عملکرد خوب دارد، اما گاهی اوقات مدیر فروش احساس می‌کند که عملکرد فروشندگان و سرپرستان از کنترل او خارج هستند.

 یک محیط کاری شاد می خواهید؟ مطالعات می گویند بهترین شرکت ها این 5 مورد را هر روز به کار می گیرند.

۱۳۹۶/۰۱/۲۳
0 دیدگاه
 یک محیط کاری شاد می خواهید؟ مطالعات می گویند بهترین شرکت ها این 5 مورد را هر روز به کار می گیرند.

کارمندان شاد، سازمان بهره ور میسازند. تحقیق اخیر انجام شده در دانشگاه وارویک به این مهم دست یافته که شادی منجر به افزایش 12 درصدی در بهره وری  می شود، در حالی که کارکنانی که شاد نیستند 10 درصد بهره وری کمتری دارند. تیم تحقیق این یافته ها را به این شکل ارائه کرده است:

5 طریقی که خواندن داستان موجب پیشرفت شما در کارتان می شود

۱۳۹۶/۰۱/۲۰
0 دیدگاه
5 طریقی که خواندن داستان موجب پیشرفت شما در کارتان می شود

خواندن داستان به شما کمک می کند که با مسائل پیچیده کار کنید و متفکرتر باشید.
این موضوع پنهان نیست که افراد موفق، اهل مطالعه هستند. مطالعه به شما کمک می کند که در جریان روندها و ترندهای جدید قرار گرفته و تکنیک هایی را بیاموزید که می توانید در شغل خود به کار بگیرید. بیل گیتس و وارن بافت هر کدام در پایان سال کتاب های مورد علاقه خودشان را معرفی می کنند که بیشتر عناوین آن شامل کتابهای داستانی است.

7 روش استراتژیک برای افزایش ماندگاری کارکنان در حالی که هزینه ها کاهش می یابد.

۱۳۹۶/۰۱/۱۸
0 دیدگاه
7 روش استراتژیک برای افزایش ماندگاری کارکنان در حالی که هزینه ها کاهش می یابد.

صاحبان کار و کسب به ویژه کار و کسب های کوچک، همیشه به دنبال متدهایی برای کاهش هزینه ها و افزایش سودآوری نهایی شان هستند، حتی اگر در خلاف جهت هم باشند. صرف کمی زمان و هزینه برای حفظ بهترین کارکنانتان، یکی از متدهایی است که می تواند منجر به دستیابی به این مهم شود. از این موضوع این گونه برداشت می شود که کارکنانی که کارشان را دوست دارند، هزینه های استخدام را کاهش می دهند، البته کارکنان شاد، وفاداری مشتریان و سودآوری نهایی را افزایش می دهند.
اگر کار و کسب شما هیچ بازدهی ندارد، باید زمان زیادی را صرف استخدام یک فرد مناسب کنید. متخصصان هزینه های جایگزینی را بین 150 تا200 درصد حقوق یک کارمند تخمین می زنند.