10 مهارتی که آموختن آن برای نیروهای کار آینده ضرورت دارد

۱۳۹۶/۰۱/۱۰
0 دیدگاه
10 مهارتی که آموختن آن برای نیروهای کار آینده ضرورت دارد

 موسسه آینده (IFTF) یک گروه استراتژیک تحقیقاتی مستقل و غیرانتفاعی است که بالغ بر 40 سال در زمینه پیش بینی آینده، بررسی ترندها و ارائه راهکارهای اثربخش تجربه دارد. شناسایی ترندهای در حال ظهور و محرکهای تحول ساز در جامعه جهانی و بازار جهانی در زمره فعالیتهای این گروه قرار دارد. این گروه در مطالعه اخیر خود با همراهی دانشگاه فونیکس به بررسی و تحقیق پیرامون مهارتهای مورد نیاز نیروی انسانی در سال 2020 پرداخته است.

3 خطای سهوی در فرآیند پرسونال برندینگ

۱۳۹۶/۰۱/۰۸
0 دیدگاه
3 خطای سهوی در فرآیند پرسونال برندینگ

چه برای خودمان کار کنیم و چه در لباس کارمندی مشغول خدمت رسانی به چرخ اقتصاد باشیم، امروزه برخورداری از یک برند شخصی از ضروریات عصر دیجیتالیسم محسوب میشود. در عین حال هرچند امروزه بیش از هر زمان دیگری به ابزارهای خود-ترویجی دسترسی داریم، اما جلب توجه مخاطبان با توجه به بمباران اطلاعاتی دشوارتر از گذشته است. 

چگونه جهت خرید مشتری را تغییر دهیم؟

۱۳۹۶/۰۱/۰7
0 دیدگاه
چگونه جهت خرید مشتری را تغییر دهیم؟

یکی از سخت‌ترین مهارت‌ها در زندگی، متقاعد کردن افراد برای ایجاد تغییراتی است که در بلندمدت برای آنها سودمند خواهد بود. حتی اگر لازم باشد فرد در کوتاه‌مدت قدری به زحمت بیفتد تا چیزی را قربانی کند. این کار فقط منحصر به بازاریابی و فروش نیست. وقتی می‌خواهید فرزندتان را متقاعد کنید که اتاقش را تمیز کند، باید از مهارت لازم در مذاکره با او برخوردار باشید تا او به این درک برسد که علی‌رغم زحمت و خستگی در کوتاه‌مدت، این اقدام او در بلندمدت به نفع خودش و سایر افراد خانواده خواهد بود. به طریق مشابه وقتی می‌خواهید مشتری بالقوه را متقاعد کنید که از شما خرید کند و به سراغ محصول رقبا نرود، باید از مهارت لازم برای این کار برخوردار باشید.

چیزهایی که در مذاکره هرگز نباید بگویید

۱۳۹6/01/06
0 دیدگاه
چیزهایی که در مذاکره هرگز نباید بگویید

بیشتر تکنیک‌هایی که در زمینه‌ی مذاکره به فروشندگان آموزش داده می‌شوند، به آنها می‌گویند که در زمان مذاکره با مشتری چگونه رفتار کنند و چه بگویند. به همین دلیل اکثر فروشندگان معمولاً در مدیریت کردن آنچه باید بگویند، خیلی خوب و حرفه‌ای رفتار می‌کنند اما نمی‌دانند چه چیزهایی را نباید بگویند. زمانی که فروشنده در فرایند مذاکره با مشتری قرار می‌گیرد، همه چیز را خوب جلو می‌برد اما ناگهان حرفی را به زبان می‌آورد که همه چیز را به هم می‌ریزد.

چگونه انگیزه‌ی نیروهای‌مان را بکُشیم؟ (بخش پایانی)

۱۳۹6/01/04
0 دیدگاه
چگونه انگیزه‌ی نیروهای‌مان را بکُشیم؟ (بخش پایانی)

5.    ارتباطات ناکافی
هنگامی که ارتباطات ضعیف باشند، افراد نیمی از وقت خود را صرف حدس زدن کاری که شما به عنوان مدیر یا سرپرست انجام می‌دهید می‌کنند، وظایف اساسی و واجب نادیده گرفته می‌شوند، فعالیت‌های غیرضروری زیاد می‌شوند، اطلاعات درون واحدها حبس می‌شوند، و شایعات مخرب نشر پیدا می‌کنند. گردش واضح و روشن اطلاعات به همه نفع می‌رساند.

چگونه انگیزه‌ی نیروهای‌مان را بکُشیم؟ (بخش اول)

۱۳۹6/01/03
0 دیدگاه
چگونه انگیزه‌ی نیروهای‌مان را بکُشیم؟ (بخش اول)

وقایع و شرایطی وجود دارند که باعث شادی و ترقی می‌شوند و حس خوشحالی و با ارزش بودن را می‌پرورانند. اما متأسفانه شرایط و واقعی نیز وجود دارند که انگیزه‌های‌مان را سرکوب می‌کنند.
اگر می‌خواهید مطمئن شوید برای نیروهای‌تان محیطی فراهم آورده‌اید که در آن می‌توانند رشد کنند، محل کارتان را از نظر این سرکوب‌کنندگان انگیزه مورد ارزیابی قرار دهید.

برای نیروهای خود معلمی کنید

۱۳۹6/01/02
0 دیدگاه
برای نیروهای خود معلمی کنید

در ورزش، شغل مربی کمک کردن به بازیکنان برای توسعه‌ی نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف‌شان است. شغل مدیر و سرپرست فروش شباهت‌های زیادی به یک مربی ورزشی دارد. اگر نمایندگان فروش به‌خوبی از جانب مدیر و سرپرست‌شان آموزش دیده باشند، هیچ‌وقت بازنده‌ زمین مسابقه‌ی فروش را ترک نمی‌کنند چون مربیان آنها به‌خوبی برای بازی آماده‌شان کرده‌اند.

ده توصیه من در آخرین شب سال نودوپنج به همراهان عزیز

۱۳۹۵/۱۲/۲۹
0 دیدگاه
ده توصیه من در آخرین شب سال نودوپنج به همراهان عزیز

یک:پندار نیک،گفتار نیک و کردار نیک را بصورت جدی در زندگی رعایت کنیم تا از آثار نیک آن بهره مند شویم.
دو:سعی کنیم بدون اطلاعات از اظهار نظر صریح خودداری کنیم.
سه:انتقاد سازنده خوب است اما نق زنی آزاردهنده دردی از جامعه درمان نمی کند.

به انگیزه روز مادر

۱۳۹۵/۱۲/۲۹
0 دیدگاه
به انگیزه روز مادر

مادر مجموعه‌ای بی‌نظیر از زیبایی‌های خداوند است که به بهترین شکل گرد هم آمده‌اند. و امروز روز مادر است؛ مادری که برترین مدیر هستی بعد از خداوند متعال است.
درباره مدیریت یک سازمان تا دل‌تان بخواهد کتاب نوشته شده و می‌شود. تعداد بسیار زیادی از متفکران در این باره تئوری مطرح کرده‌اند، اصول و قواعد تعیین کرده‌اند و به تشریح ویژگی‌های یک مدیر پرداخته‌اند. اما واقعاً کدام مدیر را می‌شناسید که در مدیریت مجموعه‌اش بهتر از یک مادر عمل کند؟

آغاز مبارک

۱۳۹۵/۱۲/۲۸
0 دیدگاه
آغاز مبارک

سال 1395 با تمام خاطرات خوب و بدش گذشت. سالی که تورم به زیر ده درصد رسـید ولی رکود و بیکاری آزاردهـنده بود، اما چشم انداز امیدوارکننده ای را نوید می داد. سالی که شرکت های یادگیرنده و تندآموز در همین بستر نامناسب اقتصادی دست آوردهای خوبی داشـتند. سـالی که سـازمان های توجه کننـده به مباحث مغزافزاری و دل افزاری در همـین فضای محیط کلان سخت، موفقیت های قابل تحسینی داشتند.