منابع مورد نیاز تیم فروش در شرایط جدید بازار

۱۳۹۶/۰۴/۰۷
0 دیدگاه
منابع مورد نیاز تیم فروش در شرایط جدید بازار

آیا تیم فروش شما منابع لازم برای موفقیت را در اختیار دارد؟ آیا منابعی که در اختیار تیم فروش خود قرار می‌دهید، با شرایط جدید بازار هماهنگی دارد؟ شرایط بازار و به تبع آن، الزامات موفقیت تغییر کرده است و این یعنی اینکه احتمال موفقیت فروشندگان شما با آنچه در گذشته در اختیارتان قرار می‌گرفت، کمتر می‌شود. این تغییر، به ویژه در بازار فروش‌های صنعتی (B2B) کاملاً قابل ملاحظه است و دیگر مانند گذشته با کاریزما و ارتباطات شخصی نمی‌توان موفقیت‌های قبلی را تکرار کرد.

پنجاه‌وپنجمین شماره‌ی توسعه مهندسی بازار منتشر شد

۱۳۹۶/۰۴/۰۷
0 دیدگاه
پنجاه‌وپنجمین شماره‌ی توسعه مهندسی بازار منتشر شد

تازه‌ترین شماره‌ی توسعه مهندسی بازار (سال یازدهم، شماره‌ی 55، خرداد و تیر ماه 1396) منتشر شد. این شماره نیز حاوی تازه‌ترین موضوعات بازاریابی ایران و جهان است در 80 صفحه، کاغذ فاخر، تمام رنگی، به همراه یک فیلم آموزشی بازاریابی از دانشگاه هاروارد (به زبان انگلیسی با زیرنویس فارسی).
علاقه‌مندان برای خرید مجله و اشتراک می‌توانند با شماره‌های 66475273(021) و 66477016 (021) در تهران تماس حاصل کنند.

شماره سی و هفتم ماهنامه بازاریاب بازارساز منتشر شد

۱۳۹۶/۰۴/۰۷
0 دیدگاه
شماره سی و هفتم ماهنامه بازاریاب بازارساز منتشر شد

ماهنامه بازاریاب بازارساز وارد چهارمین سال انتشار خود شد. در این شماره از ماهنامه مطالب کاربردی حوزه فروش و بازاریابی را از نظر خواهید گذراند. از تمامی مدیران محترم در شرکتهای پخش می‌خواهم که با تهیه این مجله برای نیروهای خود گامی بزرگ در جهت توسعه تیم، سازمان و در نهایت کشور خود بردارند. 
خوشحالم به دوستان و همراهانی که در تهران حضور ندارند و یا ترجیح می‌دهند مجله را روی گوشی همراه خود بخوانند، این خبر را بدهم که شما عزیزان می‌توانید از این پس به نسخه الکترونیکی مجله از طریق اپلیکیشن فیدیبو دسترسی داشته باشید. کافیست به اپ‌استور، بازار و یا سایت فیدیبو بروید و اپلیکیشن را دانلود کنید. این امکان جدید به ویژه برای دوستانی که در تهران حضور ندارند و می‌خواهند در جریان جدیدترین مطالب و اتفاقات حوزه بازاریابی و فروش قرار گیرند، بسیار ارزشمند است.
همچنین برای گرفتن اشتراک مجله می‌توانید به سایت www.marketingshop.ir مراجعه کنید یا با شماره‌های 02166408251 و 02166423667 تماس حاصل کنید. لازم به توضیح است که اشتراکهای سازمانی شامل تخفیف ویژه می‌باشند.

مدیریت نیروهای پاره‌وقت و دورکار

۱۳۹۶/۰۴/۰۶
0 دیدگاه
مدیریت نیروهای پاره‌وقت و دورکار

به دلیل ماهیت برخی مشاغل یا به خاطر شرایط سازمان، نیروهایی در بازار کار وجود دارند که از آنها به عنوان نیروهای پروژه‌ای یا پاره‌وقت یا دورکار نام برده می‌شود. هرچند این عناوین به طور دقیق و کامل، مترادف با یکدیگر نیستند، اما مقصود ما نیروهایی هستند که مانند نیروهای تمام وقت کل روزهای یک هفته را از صبح تا بعد از ظهر در سازمان نمی‌گذرانند.

مالکان و مدیران کاروکسب‌های کوچک بخوانند

۱۳۹۶/۰۴/۰۵
0 دیدگاه
مالکان و مدیران کاروکسب‌های کوچک بخوانند

کاروکسب‌های کوچک بخش مهمی از اقتصاد هر کشور را تشکیل می‌دهند. هرچقدر کشوری پیشرفته‌تر باشد، تعداد کاروکسب‌های کوچک در آن بیشتر و اهمیت آن برای مسئولان اقتصادی مشخص‌تر است. تعداد زیاد کاروکسب‌های کوچک نشان‌دهنده وجود فرهنگ کارآفرینی در یک کشور است.

ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر؛ نکاتی درباره تعطیلات در کشور ما

۱۳۹۶/۰۴/۰۴
1 دیدگاه
ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر؛ نکاتی درباره تعطیلات در کشور ما

فرا رسیدن عید سعید فطر را به تمام همراهان عزیز تبریک عرض می‌کنم. امیدوارم یک ماه روزه گرفتن و بندگی در درگاه ایزد منان مورد قبول قرار گرفته باشد و توانسته باشیم از فضای معنوی این ماه عزیز و پر برکت بیشترین بهره را برده باشیم.
عید سعید فطر در تمام کشورهای مسلمان جزء مهم‌ترین اعیاد مذهبی به شمار می‌آید و تعداد روزهای مشخصی تعطیلات رسمی برای این عید فرخنده محسوب می‌گردد.

اعتماد به نفس و تواضع یعنی یک مدیرعامل تأثیرگذار

۱۳۹۶/۰۴/۰۳
0 دیدگاه
اعتماد به نفس و تواضع یعنی یک مدیرعامل تأثیرگذار

مدیرعامل یک سازمان بودن شروع مسئولیت‌هایی است که هیچ‌وقت آنها را تجربه نکرده‌ایم. یکی از مدیرعاملان فعلی در شرکتی خصوصی که سابقه مشاوره دادن به کار و کسب‌ها را نیز داشتند، در یکی از میزگردهای ماهنامه بازاریاب بازارساز عنوان می‌کردند که از زمانی که خودم مدیرعامل شده‌ام، مشاوره‌هایی که به بنگاه‌های اقتصادی می‌دهم با آنچه پیش از این به آنها می‌گفتم، تفاوت بسیار زیادی کرده است. به همین دلیل است که می‌گویم فردی که مدیرعامل می‌شود مواردی را تجربه می‌کند که فقط و فقط در عمل می‌توان آنها را آموخت.

وقتی خلاقیت به ضرر کاروکسب تمام می‌شود

۱۳۹۶/۰۴/۰۲
0 دیدگاه
وقتی خلاقیت به ضرر کاروکسب تمام می‌شود

عالی بودن آرزوی هر فرد و سازمانی است اما گاهی اوقات عالی می‌تواند دشمن خوب باشد. ایده‌های خلاق اگر ما را به چشم‌اندازی که داریم نزدیک نکنند، ارزشی ندارند. این دامی است که افراد خلاق و ایده‌پرداز را همواره تهدید می‌کند.

راههایی برای تشخیص و از بین بردن قاتلان انگیزه

۱۳۹۶/۰۴/۰۱
0 دیدگاه
راههایی برای تشخیص و از بین بردن قاتلان انگیزه

اگر می‌خواهید مطمئن شوید محیطی را فراهم کرده‌اید که در آن نیروها انگیزه رشد و پیشرفت دارند، باید مطمئن شوید قاتلان انگیزه را شناسایی و آنها را از سازمان خود بیرون رانده‌اید. در اینجا می‌خواهیم با قاتلان انگیزه آشنا شویم:

مجتمع‌های تجاری؛ از خلق ترافیک تا افزایش فروش

۱۳۹۶/۰۳/۳۱
0 دیدگاه
مجتمع‌های تجاری؛ از خلق ترافیک تا افزایش فروش

شاید تا همین یکی دو سال پیش، گسترش مجتمع‌های تجاری پدیده‌ای نوظهور در بازار ایران بود. با این حال اکنون در شرایطی قرار داریم که دیدن یک مجتمع تجاری در گوشه‌ای از شهر به یک صحنه کاملاً عادی تبدیل شده است. عده زیادی از شهرنشینان ترجیح می‌دهند خرید خود را از یک مجتمع تجاری انجام دهند زیرا به راحتی می‌توانند همه چیز را در یک جا تجربه کنند و بدون دغدغه‌هایی مانند جای‌پارک و ترافیک شهری با خیالی آسوده خرید خود را انجام  دهند و از سایر امکانات مجتمع نیز استفاده کنند.