وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

5 راه آسان برای کسب درآمد از گوشی تلفن همراه 02 فروردین
admin لایک 0 دیدگاه

5 راه آسان برای کسب درآمد از گوشی تلفن همراه

خلاصه

گذشته از برقراری ارتباط با دوستان و خانواده، اکثر مردم از تلفن خود برای انجام کارهایی مانند جستجو در رسانه های اجتماعی، بازی کردن و خرید استفاده می کنند. در این عصر دیجیتال، گوشی شما می تواند به عنوان ابزاری قدرتمند برای ایجاد فرصت های مالی و درآمدزایی باشد. و نه فقط درگیری‌های جانبی کوچک، زیرا بسیاری از کارآفرینان باهوش در حال کسب درآمد جدی با دستگاه‌های تلفن همراه خود هستند. چه دانش آموز باشید، چه مادری که در خانه هستید یا فقط می خواهید مقداری پول نقد اضافی به دست آورید، در اینجا پنج راه برای کسب درآمد از تلفن شما آورده شده است.

 

1. سرمایه گذاری

وارن بافت با دارایی خالص 137.4 میلیارد دلار موفق ترین سرمایه گذار در جهان است و اگر می خواهید سرمایه گذاری را شروع کنید، می گوید باید در مورد پول یاد بگیرید. بافت یک بار گفت: "ریسک ناشی از این است که ندانید چه کاری انجام می دهید." به عبارت دیگر، هر چه بیشتر بدانید، اشتباهات کمتری خواهید داشت. سرمایه گذاری چیزی نیست که باید در آن عجله کنید. هدف، کسب درآمد و از دست ندادن آن است. اگر به دنبال کسب درآمد سریعتر هستید، سرمایه گذاری برای شما مناسب نیست. همانطور که بافت بیان کرد، باید در مورد موضوع مطالعه زیادی انجام دهید. شاید یک دوره آنلاین برای بهبود بیشتر مهارت های خود بگذرانید. هنگامی که به اندازه کافی برای شروع سرمایه گذاری احساس اطمینان کردید، یک برنامه تجارت ساده را دانلود کنید و دست به کار شوید. احتمالاً یک شبه شروع به کسب درآمد مثل وارن بافت نخواهید کرد، اما به قول معروف، «هرچه بیشتر یاد بگیرید، درآمد بیشتری خواهید داشت».

 

2. عکاسی

آیا عاشق عکس گرفتن هستید؟ آیا شما همان فردی هستید که تمام دوستان و خانواده‌تان وقتی می‌خواهند تصاویری با ارزش در اینستاگرام داشته باشند، به سراغش می‌روند؟ اگر به هر یک از این سوالات پاسخ مثبت داده اید، وقت آن رسیده است که اشتیاق خود را به سود تبدیل کنید. وب سایت هایی مانند Shutterstock و Adobe Stock به عکاسان اجازه می دهند عکس های خود را آپلود کرده و آنها را بفروشند. وب سایت ها از هر فروش پورسانت دریافت می کنند و بقیه را به جیب می زنید. از فروش آنلاین عکس ها می توانید تا 3200 دلار در ماه درآمد کسب کنید. با این حال، باید تمام وقت کار کنید، ثابت قدم باشید و مجموعه وسیعی از عکس‌های با کیفیت بالا را برای خریداران فراهم کنید.

 

3. تبدیل شدن به یک فروشنده دست دوم

آن کفش‌هایی که در پشت کمد خود دارید، ممکن است دیگر برای شما جذاب نباشند، اما ممکن است شخص دیگری آنقدر آن‌ها را دوست داشته باشد که حاضر باشد پول خوبی بپردازد. فروش مجدد، یک تجارت بزرگ است و بسیاری از افرادی که از پلتفرم هایی مانند TheRealReal، Poshmark یا eBay استفاده می کنند، سالانه بیش از شش رقم درآمد دارند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که تصمیم بگیرید چه چیزی را می‌خواهید بفروشید، سپس آن‌ها را بشویید/تمیز کنید، چند عکس خوب بگیرید، آن‌ها را در وب‌سایت‌های انتخابی خود آپلود کنید، عقب بنشینید و به گردش پول نگاه کنید.

 

4. تحویل غذا

با برنامه‌هایی مانند DoorDash، Grubhub و ChowNow، کسب درآمد از تلفن شما هرگز به این آسانی نبوده است. اگر وسیله نقلیه دارید و تصمیم دارید که به آنجا بروید و کار کنید، می توانید به عنوان یک راننده تحویل غذا یک زندگی تمام وقت مناسب داشته باشید. افرادی که بیشترین درآمد را دارند حدود 24 دلار در ساعت درآمد دارند و شما می توانید تا جایی که می توانید کار کنید. هر شرکت تحویل غذا که تصمیم دارید در آن کار کنید، از طریق برنامه آنها درخواست ارسال کنید. پس از استخدام، می توانید بلافاصله کار را شروع کنید. تمام سفارش‌های شما از طریق برنامه ارسال می‌شوند و شما تصمیم می‌گیرید که کدام یک از آنها سودآورتر باشد. شما باید مواردی مانند مسافت و مقدار غذای تحویلی را در نظر بگیرید. از جمله نکات اینکه پس از هر بار انجام یک اعلان دریافت خواهید کرد که به شما اطلاع می‌دهد که چقدر پول به دست آورده‌اید، اکثر برنامه ها به شما امکان برداشت روزانه یا هفتگی را می دهند.

5. راه اندازی یک کانال یوتیوب

مانند سرمایه گذاری، قرار نیست بلافاصله با یک کانال یوتیوب شروع به کسب درآمد کنید. با این حال، اگر از بازی کردن طولانی مشکلی ندارید و مایلید کار را انجام دهید، می توانید از YouTube درآمد زیادی کسب کنید. اگر یک تلفن و ایده های محتوا دارید، شروع به کار یک پنی برای شما هزینه نخواهد داشت. یوتیوب‌برها از درآمد تبلیغات و معاملات برند کسب درآمد می‌کنند. با این حال، تا زمانی که طرفداران زیادی ایجاد نکرده باشید، بعید به نظر می رسد که هیچ معامله ای برای برند داشته باشید. در ابتدا شما پول خود را از درآمد تبلیغات به دست خواهید آورد. یک یوتیوبر به طور متوسط برای هر بازدید 0.018 دلار درآمد دارد، که به این معنی است که شما به طور بالقوه می توانید به ازای هر 1000 بازدید، 18 دلار کسب کنید. اما برخی از یوتیوبرها میلیون ها درآمد دارند. آقای Beast با ثروت خالص 500 میلیون دلاری، پردرآمدترین یوتیوبر است.

 

فرصت های کسب درآمد از تلفن شما بی پایان است. اگر می خواهید چندین جریان درآمد را شروع کنید، تلفن شما دروازه ای برای توانمندسازی مالی است. اگرچه این یک سرمایه‌گذاری سریع برای ثروتمند شدن نیست اما با پشتکار، فداکاری و ثبات، مدت زیادی طول نمی‌کشد که گوشی هوشمند خود را به ابزاری پول‌ساز تبدیل کنید که به شما آزادی مالی بیشتری می‌دهد تا بتوانید زندگی رویایی خود را بسازید

 

منبع: Forbes Goldie Chan

ترجمه شده در واحد نوآوری و بهبود TMB

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.