وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

دپارتمان تحقیقات بازاریابی در سال 1389 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

دپارتمان تحقیقات بازاریابی در سال 1389

پاییز 1389

 

با فرا رسیدن پاییز و بنابر پیش بینی ما بر اساس روال جدی شدن فعالیتهای تحقیقاتی سازمانها در نیمه دوم سال فعالیتهای تحقیقات بازار اوجی دیگر را تجربه کرد. در این فصل در خدمت برخی دیگر از شرکتهای نام آشنا و خوشنام نظیر گروه صنعتی درنا، گروه صنعتی انتخاب (اسنوا)، شرکت نفت ایرانول و چندین شرکت دیگر بودیم.

 

زمستان 1389

 

زمستان فصل زیباییها و برکت و منت خداوند بر اهل زمین است. فصلی که اگرچه در ظاهر توأم با سرما است، اما خداوند بخشایندگی خود برای ادامه و امتداد هنرنمایی الهی در سال آینده را نهفته در همین برف و سرما اعطا می نماید. در این فصل فعالان فضای کسب و کار باز هم مزد تلاش ما را برای کسب اعتماد ایشان با واگذار کردن پروژه های متعدد به دپارتمان تحقیقات بازاریابی TMBA دادند. ما در این فصل در خدمت شرکتهای خوشنامی نظیر سازمان آگهیهای روزنامه ایران، سبلان پارت ایرانیان (الدورا)، بهپرور، سایان کارت و چندین شرکت دیگر هستیم.

 

بی شک  در عرصۀ کسب و کار هیچ کاری بی نقص نیست و هیچ قله ای آخرین قله ای نیست که می بایست آن را پیمود. خادمان شما در TMBA در سال آینده، همچنان بر تعهد خود برای صرف دقت، سرعت و کیفیت  برای کاشتن بذر امید و آگاهی و مهارت در فضای بازاریابی کشور ثابت قدم و پایدار خواهند بود

 

پیر هرات[1] چه خوش آنچه باید در شکرگذاری خداوند باید بگوییم شایسته و بایسته گفته است که "ای کریمی که بخشنده عطایی، و ای حکیمی که پوشنده خطایی، و ای صمدی که از ادراک ما جدایی، و ای احدی که در ذات و صفات بی‌همتایی، و ای قادری که خدایی را سزایی، و ای خالقی که گمراهان را، راهنمایی. جان ما را، صفای خود ده، و دل ما را، هوای خود ده، و چشم ما را، ضیای خود ده، و ما را از فضل و کرم خود آن ده، که آن به.

 

این بنده چه داند که چه می‌باید جُست داننده تویی هر آنچه دانی آن ده

 

الهی آفریدی رایگان، و روزی دادی رایگان؛ بیامرز رایگان، که تو خدایی نه بازرگان"

 

سبز باشید




[1] خواجه عبدالله انصاری

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.