وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

شروع پنجمین دوره مدیریت جامع بازاریابی و برگزاری سمینار در شرکتهای مطرح 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

شروع پنجمین دوره مدیریت جامع بازاریابی و برگزاری سمینار در شرکتهای مطرح


روند استقبال سازمانها و افراد از سمینارها و دوره‌های آموزشی TMBA با عنایت به کاربردی بودن آنها بسیار عالی است.


خودم در هفته گذشته در شرکتهای استیل البرز – پیک برتر- فولاد هفت الماس – سازمان مدیریت صنعتی و شرکت داروسازی باریج اسانس، دوره‌هایی در خصوص روانشناسی ارتباط با مشتری – مهارتهای فروش حرفه‌ای و مدیریت بازاریابی با نگرش استراتژیک را برگزار کردم. هر یک از این شرکتها در جایگاهی شایسته در صنعت خودشان قرار دارند.


استیل البرز در تجهیزات آشپزخانه خصوصاً سینک بسیار بلندآوازه است.


پیک برتر رهبر بازار در کسب و کاری است که در آن فعال است.


فولاد هفت الماس شرکتی بسیار موفق در صنعت ورق‌های فولادی است.


سازمان مدیریت صنعتی که تدریس در آن برایم همیشه مایه افتخار بوده است.


و اما شرکت باریج اسانس به عنوان شرکت مطرح و پرآوازه تولید داروهای گیاهی است. روزهای آخر هفته گذشته (پنج‌شنبه و جمعه) در شهر زیبای کاشان بودم و مدیران شرکت باریج اسانس خصوصاً خانواده محترم حجازی که مالکین و هیأت مدیره شرکت هستند، به همراه دکتر صنایع (مدیر بازاریابی) و مهندس بیدگلی(مدیر فروش) و سایر عزیزان پرلطف پذیرایم بودند.


امروز (28/6/89) وقتی به نامه‌ها‌ی الکترونیکی رسیده نگاهی انداختم نوشته‌ای از مرتضی عباسی نیاسر (مدیر یکی از شعبات باریج اسانس) که جوانی نازنین، پرشور و بسیار مشتاق یادگیری است را دیدم که عیناً نوشته ایشان را جهت استحضار شما می‌آورم. من هم از اینکه رشد این رقمی در فروش آنها صورت گرفته است بسیار خوشحال شدم ولی می‌دانم که آموزش نیز تأثیر داشته است ولی نقش اصلی را انسانهای یادگیرنده که در آن شعبه فعال هستند داشته‌اند. و اما نوشته‌های آقای عباسی:


"جناب آقای دکتر درگی سلام، احتراماً از لطف و عنایت حضرتعالی که با حضور در خانواده باریج اسانس زمینه ارتقا ذهنی اینجانب و همکارانم در شعبه 2 تهران را فراهم نمودید صمیمانه سپاسگزارم. امید دارم آنگونه که شما باعث لذت بردن خانواده باریج و شستن گرد و غبار افکار گذشته از اذهانمان شدید از لحظه لحظه زندگی ارزشمندتان لذت ببرید. استاد عزیز دقیقاً در روز کاری 27/06/1389 که دقیقاً روز پس از آموزشهای شما بود و در شرایطی که نیروهایم به علت دیر رسیدن به تهران استراحت خوبی هم نداشتند به افزایش فروش چهل درصدی رسیدیم و این نشانه‌ی عمق تأثیر کلام  نافذ شما است. شاد و پیروز و سربلند باشید."


برای تمام ایرانیان با پتانسیل آرزوی بهروزی پیوسته دارم. امیدوارم همواره عالم عامل عاشق باشید.


سبز باشید

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.