وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

کتاب "تکنیکهای فرصت یابی در بازاریابی و فروش " متولد شد 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

کتاب "تکنیکهای فرصت یابی در بازاریابی و فروش " متولد شد


جمعی از صاحب نظران ایرانی و خارجی حاضران این سمینار بودند و در پایان ، براساس نظر خواهیهای به عمل آمده از دبیرخانه کنفرانس مزبور ، هم تازگی و هم شیوه ارائه سبب شده بود تا به عنوان یکی از برجسته ترین سخنرانان سمینار شناخته شوم. اکنون شمار سمینارهایی که با این عنوان تکنیکهای فرصت یابی در بازاریابی و فروش با نگرش بازار ایران اجرا کردم زیاد است در ذهنم همین مقدار برجسته شده است که  در اتاق بازرگانی و صنایع و معادن اصفهان ، انجمن مهندسان صنایع استان گیلان ، اتاق بازرگانی و صنایع ومعادن کرمان و ... اجرا شده است.


ویژگی های کتاب


به عنوان نویسنده این کتاب توصیه میکنم آن را بخوانید . برای آنکه بدانیم در این کتاب چه موضوعات تشریح شده است .


تنها به سرفصلهای آن اشاره می کنم كه در 9 فصل تدوین شده است .


این فصول عبارتند از :


فصل اول : بازاریابی چه هست و چه نیست ؟


فصل دوم : فرصت


فصل سوم : مهمترین ویژگی های انسانهای فرصت یاب


فصل چهارم : منابع اصلی بنگاههای اقتصادی در زمینه یافتن فرصتها و اندیشه های نو کدامند؟


فصل پنجم : راهکارهای تجهیز سازمانها برای یافتن فرصتها


فصل ششم : فرصت در بازاریابی


فصل هفتم : تحلیل SWOT یا TOWS چیست ؟


فصل هشتم : ماتریس بسط داده شده یا نه خانه ای انسوف


فصل نهم : چگونه ماتریس انسوف را به صورت شخصی به کار ببریم ؟


بنابه روال از همراهان بی نظیر و عالم عامل عاشق که در TMBA مشغول به کار هستند و همواره یاورم بوده اند خصوصاً آقای احمد آخوندی و خانم اعظم احمدی به پاس تمام زحماتشان سپاسگزارم .


اما سپاس ویژه ی من از همسر مهربان و صبورم و عزیزان دلم فاطمه و حسین است که با بزرگواری تمام ، فرصتهای شایسته را برای پرداختن به مباحث آموزشی ، مشاوره ، تحقیق و نشر برایم فراهم می سازند .


بازار ایران سراسر فرصت است . فقط کافی است متفاوت بیندیشیم ، متفاوت بنگریم ، متفاوت بگوییم ، متفاوت عمل کنیم . آینده متعلق به کسانی است که بهتر و بیشتر تلاش می کنند ، بیایید متفاوت باشیم .


سبز باشید


 

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.