وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

:: دوره آموزشی مشاوره ای مدیریت شعب در صنعت توزیع و پخش مویرگی 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

:: دوره آموزشی مشاوره ای مدیریت شعب در صنعت توزیع و پخش مویرگی


تیم ذوب آهن روز جمعه با تیم ملوان بندر انزلی مسابقه داشت که طبق اخبار، برنده هم شدند. آنها می خواستند آخرین تاکتیک ها و دستورات سر مربی را مرور کنند.


بگذریم، در طی این دو روز مدیران جوان و پرشور مجتمع فرآورده های لبنی میهن، آشنایی ضمن بیشتر با مباحث مدیریت شعبه و نحوه ارتباط با سازمان مرکزی، با وظایف کلیه نیروهای شاغل در شعبه و چگونگی برنامه ریزی- سازماندهی- هدایت و رهبری- نظارت و کنترل و ایجاد هماهنگی بین منابع مختلف در راستای نیل به اهداف به صورت کاربردی آشنا شده و بر دانسته های خویش افزودند.


وقتی می بینیم  بسیاری از مدیران نیروهایی بودند که چند سال قبل آنها را برای حرفه فروشندگی استخدام کردیم و حال با پیمودن پله های ترقی هریک در گوشه ای از این سرزمین پهناور شعبه ای را اداره می کنند، خوشحالم.


حتی یکی از عزیزان که به زبانهای خارجی نیز تسلط دارد مدیریت واحد صادرات را به عهده گرفته است. چندی قبل همین نیروهای جوان، نمایشگاه میهن را در کردستان عراق برگزار کردند و در هفته پیش رو غرفه مجتمع را در نمایشگاه کشور ترکیه مدیریت خواهند کرد.


این مجتمع با ارائه محصولات با کیفیت و بکارگیری شیوه های نوین بازاریابی در چند سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است وقتی محصولات شرکت در کشورهای ترکیه و روسیه و تمام کشورهای عربی به فروش می رسد به عنوان یک ایرانی خوشحال می شوم، مطمئن هستم که در چند سال گذشته بر افتخارات این محتمع بیش از پیش افزوده می شود. به امید سربلندی بیشتر ایران با پتانسیل.


سبز باشید

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.