وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

:: سمینار چگونگی اداره بنگاه های اقتصادی در دوران رکود و بحران اقتصادی در ساری 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

:: سمینار چگونگی اداره بنگاه های اقتصادی در دوران رکود و بحران اقتصادی در ساری


همانطور که می دانید از ابتدای مهر ماه سال قبل ما در TMBA کمیته ای را برای مطالعات بحران اقتصادی تشکیل دادیم .


و دستاوردهای اولیه این کمیته علمی در بهمن ماه سال گذشته با استقبال بی نظیر تجار و صاحبان و مدیران صنایع در اتاق بازرگانی اصفهان ارائه شد. آن سخنرانی بنده سر و صدای خوبی را در کشور ایجاد کرد به طوری که پس از آن در استانهای قم – گیلان – آذربایجان شرقی و ... همراه با تکمیل تر شدن مطالب به ایراد سخنرانی می پرداختم . تا اینکه تصمیم گرفتیم مجموعه مطالب که شامل بررسی سوابق بحران های گذشته ،  و درس هایی که می توان از آنها فرا گرفت ، نحوه برخورد کشورهای مختلف با رکود و بحران و ارائه توصیه هایی برای شرکت های ایرانی در مواجه با آن را در قالب یک کتاب چاپ کنیم .


از آنجایی که این موضوع فراتر از حوزه بازاریابی است و حوزه های اقتصاد و استراتژی با آن ارتباط تنگاتنگ داشتند ، کتاب برای اساتید بزرگواری در حوزه های مربوطه ارسال شد و نهایتاً آقایان دکتر وفا غفاریان و دکتر مسگریان حقیقی اساتید مطرح استراتژی، آقایان دکتر مرتضی ایمانی راد و دکتر مرتضی عمادزاده اساتید بزرگ اقتصاد و آقای دکتر عبدالحمید ابراهیمی استاد بزرگ و پیشکسوت بازاریابی با مطالعه کتاب هریک به صورت جداگانه پیشگفتاری بر آن نوشتند که این اقدام ایشان این شاگرد همیشگی شان را شرمنده کرد.


حال کتاب در مراحل چاپ و نشر است . امیدوارم با همت آقای ناجیان مدیر توانای انتشارات رسا در آینده نزدیک شاهد چاپ آن باشیم .


علاقه مندی تجار و مدیران و کارشناسان صنایع در استان مازندران و عزیزانی که از استانهای همجوار آمده بودند نیز ستودنی بود.


قرار بود سمینار راس ساعت 16 تمام شود اما با اشتیاق آنان تا دقایقی پس از ساعت 17 مطالب به درازا کشید.


خدای قادر را شاکرم که در هر سمینار چهره های آشنایی را می بینم یا دوستانی که از طریق وبلاگ و سایت TMBA مرا می شناخته اند و مورد لطف قرار می دهند.


خدایا توانمان را برای اشاعه دانایی و ارائه مباحث کاربردی بیشتر کن.


خدایا بصیرتمان را برای بهتر دیدن بیشتر کن و ما را از دام غرور مواظبت کن . ایران سربلند نیاز به انسانهای عالم عامل عاشق دارد تا هر روز بیشتر از قبل توسعه یافته تر بشود . فقط باید متفاوت ببینیم . متفاوت عمل کنیم .


گلم از خود رهیدن را بیاموز


به سرمنزل رسیدن را بیاموز


مجال تنگ و راهی دور در پیش


به پاهایت دویدن را بیاموز


زمین بی عشق خاکی سرد و مرده است


به قلب خود تپیدن را بیاموز


جهان جولانگهی همواره زیباست


به چشمت خوب دیدن را بیاموز


پس از اتمام سمینار با بدرقه خوب مازنی های مهمان نواز راهی تهران شدم تا مجدداً سه شنبه به شهر زیبای رشت برای مشاوره بروم . این هفته در خط تهران شمال هستم چون قرار است روزهای پنج شنبه و جمعه نیز به همراه مدیران شرکت فراورده های لبنی میهن که چند سال است با افتخار در خدمتشان هستم در هتل سفید کنار آموزش و مشاوره داشته باشیم و دانسته هایمان را با هم قسمت کنیم.


سبز باشید

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.