وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

:: کنفرانس یک روزه مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانک و بیمه و شاگرد اولی من 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

:: کنفرانس یک روزه مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانک و بیمه و شاگرد اولی من


در ابتدا مایکل جکسون سخنرانی کرد او بارها مورد تقدیر نلسون ماندلا قرار گرفته است .ایشان با اشاره به حوزه فن آوری اطلاعات، تغییرات صورت گرفته در حوزه بانک و بیمه در جهان به همراه افزایش احترام به مشتریان را مطرح کرد . آمارهای بسیار جالبی ارائه کرد برای مثال اینکه در هریک ثانیه یک ایمیل در دنیا ارسال می شود و میزان ایمیل هایی که در حال حاضر در یک روز در جهان ارسال می شود برابر است با کل ایمیل های سال 1970.


جورج توراک و دیوید سکسبی نیز تغییرات صورت گرفته در حوزه CRM را با ارائه توصیه هایی برای بانک ها و بیمه های ایرانی برشمردند.


آقای دکتر صنایعی سخنرانی بسیار خوبی ارائه کردند ، همانطور که می دانیم دکتر صنایعی از جمله اساتیدی است که در حوزه تجارت الکترونیک بسیار کارکرده است . و هم اکنون رئیس دانشگاه مجازی دانشگاه اصفهان است.


قرار بود سخنرانی اینجانب بین ساعات 17 تا 18 باشد و پرواز به تهران هم ساعت 23:45 دقیقه بود ولی چون می بایست فردای آن روزبرای مشاوره به شهر رشت می رفتم . تقاضا کردم بعد از ناهار، من سخنرانی کنم تا بلافاصله با اتومبیل به تهران بیایم . در این صورت زودتر از پرواز آخر شب می رسیدم ، خوشبختانه مانعی برای این جابجایی نبود و با پذیرش دوستان در ساعات پس از صرف ناهار جماعت گوش شان را به کلمات اینجانب سپردند . در ابتدا ضمن پاسخ به سوالاتی که در زمان های استراحت مطرح شده بود و پاسخ آنها می توانست برای همگی جالب باشد بحث را شروع کردم و سپس با ارائه نزدیک به 50 توصیه برای نظام بانکداری و بیمه متناسب با بازار ایران مطالب خویش را ارائه کردم.


و با تشویق های فراوان حضار که به واقع شرمنده ام کردند خداحافظی کردم و به سمت تهران حرکت کردم .


ساعت حدود 20 بود و اواسط راه بودیم که آقای مهندس طاهری تماس گرفت . سمینار تمام شده بود و ایشان نتایج ارزیابی های صورت گرفته از سوی حضار را اعلام کرد . من اول شده بودم.


من بارها شنیده بودم که مرغ همسایه غاز است و ایرانی ها شیفته اسامی خارجی هستند . اما در آنجا باور کردم که اگر مطالب علمی به صورت کاربردی به حضار ارائه شود آنها پذیرای آن خواهند بود.


خیلی خوشحال شدم و از شما چه پنهان اشک در چشمانم جمع شد. آری این اشک شوق بود و نه گرفتاری در در دام غرور .


اتفاقاً در سخنرانی گفتم بزرگترین دام بشر غرور است و سازمانها و انسانهایی که دچار دام غرور می شوند محکوم به فنا هستند. ما که کف تواضع هستیم و خاک پای شیفتگان علم .


اما این انتخاب کارم را نسبت به پیش سخت تر می سازد . پس باید بیشتر کار کنیم . بخوانیم . بنویسیم .تلاش کنیم و متفاوت باشیم تا بمانیم . و تا برای ایرانیان سربلند در مقابل سخنرانان حرفه ای دنیای توسعه یافته غرب افتخار بیافرینیم .


سبز باشید

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.