وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

آموزش در دوران رکود؛ فرصتی طلایی برای شرکتهای پیشرو 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

آموزش در دوران رکود؛ فرصتی طلایی برای شرکتهای پیشرو

با این گفته، توضیح مهندس صحرایی، مدیرعامل بهپخش را به خاطر آوردم که در جلسه ی میزگرد کنفرانس بین المللی بازاریابی در سال گذشته می گفت: شرکتهای موفق در زمانهای رکود و بحران، بیشترین سرمایه گذاری را برای آموزش دارند.



دلیل آن نیز پر واضح است، روزهای رکود و بحران، روزهای ملالت بار و نگران کننده ای است، میزان کارآیی افراد پائین است، خمودگی و کسالت بیشتر بر آنان چیره می شود. کارکنان نیز باید این روزها را بگذرانند. پس چه بهتر که این روزها را در کنار کار و فعالیت با آموزش بگذرانند، و اجازه ندهند ویروس کاهلی زندگی آنان را تحت نفوذ خود قرار دهد.
از همه مهم تر آنکه، در همین شرایط است که افرادی می توانند با فراغ بال بیشتر، آموزشهای مناسب را برای آینده ببینند.

بارها در سمینارهای متعددی که درباره ی موفقیت بنگاههای اقتصادی در زمان رکود داشتیم، توضیح دادم که هزینه هایی که برای آموزش صرف می کنید، سرمایه گذاری پایه ای و بنیادین است که مزیت رقابتی شرکتها را می آفریند.

 

اکنون که زمان داریم، هیچ کار پر اولویتی هم نداریم، چه بهتر که خود را برای دوران پس از رکود و بحران تجهیز کنیم. قطعاً با کنار رفتن  رکود، شرکتهایی موفق ترند که کارکنانشان را برای دوره ی جدید مهیا کرده اند. مدیرانی باید نگران باشند که پس از دوران رکود، نیروهای کارآمد خود را مجهز نکرده اند و کارها را همچنان با روال معمول و قبلی انجام می دهند.

 

شما در زمره ی کدام افراد یا شرکتها هستید؟

 

سبز باشید

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.