وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

خیلی دوست داشتم عضو خانواده TMBA باشم 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

خیلی دوست داشتم عضو خانواده TMBA باشم

خانم مهندس محبوبی مدیرعامل شرکت، وقتی شنید ایشان که خود مدرس دانشگاه هستند تصمیم گرفته اند به عنوان کارشناس در TMBA به صورت تمام وقت مشغول به کار شوند، از او سوال کردند چه شد که چنین تصمیمی گرفتی ؟ ایشان هم جواب داد ، در چند سال گذشته دوست داشتم که عضو خانواده TMBA باشم و در کنار مطالب دانشگاهی نحوه پیاده سازی و عملیاتی کردن آنها را در دنیای واقعی ببینم.

 

یاد تعریف سرکار خانم دکتر آذر کفاش پور استاد بازاریابی دانشگاه فردوسی مشهد افتادم، ایشان می گفت وقتی به دانشجویان می گویم در سایت TMBA فلان مقاله را بخوانند ، اگر دانشجویی بگوید TMBA چیست ؟ به او می گویم تو چطور دانشجوی بازرگانی و بازاریابی هستی و TMBA را نمی شناسی ؟

 

خدایا بابت تمام لطفت سپاسگزارم ، و از همراهان صمیمی و با سوادم ممنونم . خدایا مواظب ما باش تا دچار دام موفقیت و غرور نشویم و همواره میوه کال باشیم و تلاش گر باقی بمانیم.

 

 یاد بگیریم و یاد دهیم .

 

سبز باشید

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.