چگونه سازمان خود را خوب اداره کنیم؟

۱۳۹۵/۱۲/۱۷
0 دیدگاه
چگونه سازمان خود را خوب اداره کنیم؟

اگر بخواهيم بهره‌وري سازمان‌هاي خودمان را بالاتر ببریم، نباید و نمیتوان خود را بي‌نياز از دانشی بدانيم كه استعدادها و نوابغ دنيا براي اداره یک سازمان خوب آن را توسعه داده‌اند. بنابراين بايد حتما از اين دانش كه نتيجه دستاورد بشري است استفاده كنيم و آن را به كار بگيريم.

نکته ای در باب استخدام: بجای جایگاه شغلی و سمت های خالی در مورد کارجو صحبت کنید

۱۳۹۵/۱۲/۱۶
0 دیدگاه
نکته ای در باب استخدام: بجای جایگاه شغلی و سمت های خالی در مورد کارجو صحبت کنید

یادداشتی که در ادامه میخوانیم ترجمه ای از مقاله ای به قلم کوری لوای است که در وبسایت آنترپرنور منتشر شده است:
به عنوان مدیرعامل و از بنیانگذاران موسسه َAfter School، بخش بزرگی از کار من حول محور تصمیم گیری در مورد استخدام و جذب نیروی انسانی میگردد. این یکی از مسئولیت های متعدد من است، اما شاید هیچ چیز به اندازه قدرت و شایستگی تیمهای کاری برای موفقیت شرکت ما ضروری نباشد، عاملی که باعث می شود هر مصاحبه یک فرصت برای بهبود کار و کسبمان تلقی شود.

10 قانون بازاریابی در شبکه های اجتماعی

۱۳۹۵/۱۲/۱۵
0 دیدگاه
10 قانون بازاریابی در شبکه های اجتماعی

بهره گیری از قدرت محتوا و بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی می تواند به ارتقای کمی و کیفی مخاطبان و مشتریان به شکل چشمگیری کمک کند. اما بازاریابی در رسانه های مجازی اجتماعی آن هم بدون هیچ تجربه قبلی یا بینش کافی می تواند چالش برانگیز باشد.

5 منبع که تیم فروش سازمانی شما در عصر جدید فروش به آن نیازمند خواهد بود

۱۳۹۵/۱۲/۱۴
0 دیدگاه
5 منبع که تیم فروش سازمانی شما در عصر جدید فروش به آن نیازمند خواهد بود

زمانه عوض شده و این بدان معنا است که فروشندگان امروزی به منابع و ابزار متفاوتی به نسبت قبل نیاز دارند. بویژه روندهای خرید مشتریان سازمانی تحولات بسیاری را تجربه کرده و به همین سبب عواملی مثل سخت کوشی، کاریزمای شخصیتی و بهره مندی از یک پایگاه اطلاعاتی غنی دیگر برای موفقیت در فرایند فروش سازمانی کافی نیستند.

4راه آسان برای برقراری مناسبات شایسته با راس سازمان

۱۳۹۵/۱۲/۱2
1 دیدگاه
4راه آسان برای برقراری مناسبات شایسته با راس سازمان

یک رابطه موثر با رئیس در برگیرنده بستگی متقابل است، و اینکه اگر این رابطه به خوبی پیش نرود، نمیتوانیم در فعالیتهای خود موثر باشیم. روسا نیز صرفا انسانند، کارکنان موثر، رابطه اثربخش با رئیس را، به عنوان بخشی از فعالیت شغلی خود می بینند.  

4شغل جدید در سازمانهای غیرانتفاعی آینده

۱۳۹۵/۱۲/۱۱
0 دیدگاه
4شغل جدید در سازمانهای غیرانتفاعی آینده

همگام با تغییر در نیازهای جامعه، سازمانها و بویژه سازمانهای غیرانتفاعی بعنوان نهادهایی اجتماعی  در هر بخشی از صنعت به دنبال روشهایی بهتر برای ارائه خدمات خود هستند. سازمان غیرانتفاعی یا ناسودبر سازمانی است که با هدف نفع اقتصادی تاسیس نشده است.

دلیلی بسیار ساده و البته قابل پیشگیری که موجب میشود نیروها از کار خود منزجر شوند

۱۳۹۵/۱۲/۱۰
0 دیدگاه
دلیلی بسیار ساده و البته قابل پیشگیری که موجب میشود نیروها از کار خود منزجر شوند

آیا واقعا شیفته کارتان هستید و آن را از جان و دل دوست دارید؟ اگر پاسخ مثبت است شما در زمره اقلیت افراد هستید. در واقع گزارش گالوپ نشان میدهد که تنها یک سوم کارکنان آمریکایی گفته اند که خود را در کارشان سهیم میدانند. در حالی که بسیاری از آنها نیز به واقع از شغل خود بیزار بودند و اغلب آنها یعنی 55% نیز نسبت به این موضوع بی تفاوت بودند.

فروشنده میلر با اسکار فرهادی دیگر نمی میرد

۱۳۹۵/۱۲/۰۹
0 دیدگاه
فروشنده میلر با اسکار فرهادی دیگر نمی میرد

سحرگاه امروز فیلم سینمایی فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی، کارگردان صاحب‌نام ایرانی، جایزۀ اسکار بهترین فیلم خارجی را دریافت کرد. این خبر کوتاه من را به وجد آورد. هرچند که فرهادی در اعتراض به فرمان اخیر دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور امریکا، مبنی بر ممانعت از ورود اتباع هفت کشور عمدتاً مسلمان از جمله ایران به خاک ایالات‎متحده، در مراسم اسکار 2017 حضور نداشت. اما او در اقدامی شایسته فیروز نادری، یکی از مدیران ایرانی سازمان فضایی امریکا (ناسا) و انوشه انصاری، نخستین زن مسافر فضایی در جهان، را به عنوان نمایندگان فیلم فروشنده به مراسم اسکار فرستاده بود.پیش تر از طریق همین سایت، یادداشتی با عنوان مرگ فروشنده به اشتراک گذاشته بودم که مایلم به فراخور اتفاقات خوشایند امروز این یادداشت را بار دیگر به اتفاق یکدیگر بخوانیم.

چگونه خشم خود را به عاملی سازنده در محیط کارمان تبدیل کنیم

۱۳۹۵/۱۲/۰۸
0 دیدگاه
چگونه خشم خود را به عاملی سازنده در محیط کارمان تبدیل کنیم

فشارهای کاری، روابط فردی و حتی عوامل کلانی مثل وضعیت اقتصادی و چشم انداز آن موجب شده تا محیطهای کاری به فضاهایی پراسترس تبدیل شوند که در چنین شرایطی مسلط شدن بر اعصاب کار سختی است. به همین سبب زمانی که افراد احساس استرس و یا تنش میکنند، امکان بروز خشم در آنها بالاتر میرود.

۳ پرسش دشوار جلسات مصاحبه و چگونگی پاسخ دادن به آنها

۱۳۹۵/۱۲/۰۷
0 دیدگاه
۳ پرسش دشوار جلسات مصاحبه و چگونگی پاسخ دادن به آنها

در جلسات مصاحبه عموما سؤالات استانداردی از افراد متقاضی پرسیده می‌شود و پس از تحلیل پاسخ‌های آنها و انجام چند تست روانشناسی، در خصوص همکاری با آن فرد تصمیماتی گرفته می‌شود. در این میان برخی از مصاحبه شوندگان جلسات مصاحبه را مانند میدان جنگ می‌دانند به گونه‌ای که هر طور شده باید در آن پیروز شد و فرد مصاحبه‌کننده را شکست داد، حتی به قیمت از دست رفتن فرصت شغلی. برخی دیگر نیز هستند که گمان می‌کنند برای گرفتن شغل باید کاملاً مطیع باشند و هیچ حرفی خارج از فضای فکری فرد مصاحبه‌کننده نزنند. این پیش فرضها میتواند فضای مصاحبه کاری را غیرسازنده کند. نکته قابل توجه این است که انجام مصاحبه های کاری مستلزم تحقیق قبلی و پرسش و پاسخ دوجانبه و برقراری دیالوگ میان طرفین است.