نکات ضروری برای آموزش فروش

۱۳۹۶/۰۳/۱۷
1 دیدگاه
نکات ضروری برای آموزش فروش

موفقیت یک تیم فروش، حاصل جمع موفقیت تک‌تک اعضای آن می‌باشد. یک نفر به تنهایی نمی‌تواند از پس همه کارها برآید. این مدیر فروش است که با مدیریت صحیح بهره‌وری تیم فروش را بالا برده و کارآیی اعضاء را در بالاترین حد ممکن حفظ می‌کند. مدیر فروشی که خوب مدیریت کردن را تمرین می‌کند حتی در شرایط سخت نیز می‌تواند از پس کارها برآید. وقتی که مدیر فروش اطلاعات، آموزش‌ها و انگیزه لازم برای تیم فروش را فراهم کند تیم فروش نیز به سمت فتح قله‌های موفقیت حرکت می‌کند. در اینجا شش نکته ضروری برای یک آموزش موفق به تیم فروش را بررسی می‌کنیم.

درس‌هایی از شکست استارت‌آپ‌ها

۱۳۹۶/۰۳/۱۶
0 دیدگاه
درس‌هایی از شکست استارت‌آپ‌ها

موضوع استارت‌آپ‌ها به یکی از موضوعات جذاب در فضای کاروکسب تبدیل شده به طوری که این واژه را به صورت مکرر در اخبار و مقالات مرتبط با حوزه‌های اقتصادی و تجاری می‌شنویم. طبق تعریف، شرکت نوپا یا استارت‌آپ، شرکتی است که راه‌حلی نوین را برای حل یک مسئله ارائه می‌دهد. 

انگیزه‌بخشی خیلی هم گران نیست

۱۳۹۶/۰۳/۱۱
0 دیدگاه
انگیزه‌بخشی خیلی هم گران نیست

در شرایط اقتصادی امروز که شرکتها سعی می‌کنند تا جای ممکن هزینه‌ها را پایین بیاورند تا بتوانند در میدان رقابت باقی بمانند و به فعالیت خود ادامه دهند، یکی از مواردی که مدیریت ارشد سازمان را دچار تناقض می‌کند، مسئله انگیزه‌بخشی به کارکنان است. مدیریت ارشد از طرفی به دنبال این است که با روشهای مختلف در نیروها انگیزه‌ ایجاد کند، و از طرف دیگر باید جلوی بخشی از پاداش‌های نقدی، مسافرت‌های تشویقی، اقدامات رفاهی و ... را بگیرد تا هزینه‌های سازمان کاهش یابد. 

چگونه برند دوست‌داشتنی‌تری شویم؟

۱۳۹۶/۰۳/۱۰
0 دیدگاه
چگونه برند دوست‌داشتنی‌تری شویم؟

آیا برای شام خوردن رستوران  موردعلاقه‌ای دارید؟ آیا برای گذراندن وقت با دوستان یا اعضای خانواده پاتوق خاصی دارید؟ اگر پاسخ شما به این سؤالات مثبت است، باید بدانید که این قدرت برندسازی است. 
تصویر برند شما چیزی است که بین ارتباطی ماندگار با مشتریان وفادار و هرگز دیده نشدن توسط مشتریان، تفاوت ایجاد می‌کند. اما ساختن یک برند قدرتمند یک‌شبه اتفاق نمی‌افتد.

در 30 ثانیه نکته خود را انتقال دهیم

۱۳۹۶/۰۳/۰۸
0 دیدگاه
در 30 ثانیه نکته خود را انتقال دهیم

آیا برای شما هم پیش آمده که چندین و چند دقیقه در حضور مشتری صحبت کنید و سپس متوجه شوید که نتوانسته‌اید آنطور که می‌خواسته‌اید نکات مورد نظر خود را برای مشتری بازگو کنید؟ اگر بتوانید از تکنیک‌های مناسب استفاده کنید، یک ارائه 30 ثانیه‌ای از یک ساعت ارائه، پاورپوینت و تعداد زیادی اسلاید مؤثرتر خواهد بود. برای رسیدن به چنین ارائه‌ای، به نکاتی که در این متن آمده، توجه کنید:

چهار انتظار فروشندگان از مدیرشان

۱۳۹۶/۰۳/۰۷
1 دیدگاه
چهار انتظار فروشندگان از مدیرشان

هرچند تبدیل شدن به یک مدیر تمام عیار کار دشوار و زمان‌بری است اما تمرینات ساده‌ای وجود دارد که تحقق این هدف را ممکن می‌سازد. معمولاً اینگونه بیان می‌شود که مدیریت کار بسیار پیچیده‌ای است اما در واقع اگر مدیر بتواند به برخی از انتظارات ساده نیروهای خود جامه عمل بپوشاند

آیا آماده رشد سازمانی هستید؟

۱۳۹۶/۰۳/۰۶
0 دیدگاه
آیا آماده رشد سازمانی هستید؟

در مقطع زمانی جالبی از کاروکسب خود قرار گرفته‌اید. اینطور نیست؟ چرخ فروش در گردش است و مشتریان شما احساس خشنودی می‌کنند. کارکنان شما نیز سخت مشغول هستند و مشارکت بالایی دارند.

زبان بدن مناسب شما را دوست‌داشتنی‌تر می‌کند

۱۳۹۶/۰۳/۰5
0 دیدگاه
زبان بدن مناسب شما را دوست‌داشتنی‌تر می‌کند

خواه با مشتری طرف باشید یا همکلاسی یا مدیرتان اینکه کاری کنید که آنها شما را دوست داشته باشند بسیار مهم و البته موضوعی است که در دنیای حرفه‌ای کمتر مورد بحث و گفت‌و‌گو قرار گرفته است. 
در ساده‌ترین حالت می‌توان گفت افرادی که مورد توجه و دوست داشتن دیگران قرار می‌گیرند از پشتیبانی بهتری برخوردارند، ایمیل‌های آنها بهتر پاسخ داده می‌شود، نظرات آنها در جلسات بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد و هنگامی که عملکردها ارزیابی می‌شوند، عملکرد آنها به طور مثبتی دیده می‌شود.

مکالماتی که مشتری را گیج نمی‌کند

۱۳۹۶/۰۳/۰۴
1 دیدگاه
مکالماتی که مشتری را گیج نمی‌کند

برای آنکه مکالمات موفقی با مشتری داشته باشیم ده‌ها و صدها قانون وجود دارد. خیلی از فروشندگان به صورت تجربی یا به دلیل شرکت در دوره‌های آموزشی این قوانین را آموخته‌اند و در کار خود به کار می‌بندند. به مرور زمان برخی از اقدامات برای فروشندگان به عادت تبدیل می‌شوند.

شماره سی و ششم ماهنامه بازاریاب بازارساز منتشر شد

۱۳۹۶/۰۳/۰۴
0 دیدگاه
شماره سی و ششم ماهنامه بازاریاب بازارساز منتشر شد

شماره سی وششم (خرداد 1396) ماهنامه کاربردی بازاریاب بازارساز منتشر شد. با خواندن این ماهنامه با مسائل و موضوعات متنوع حوزه بازاریابی و فروش آشنا خواهیم شد. لازم به ذکر می‌دانم که علاقه‌مندان برای دریافت اشتراک می‌توانند با شماره 66577638 در تهران تماس حاصل کنند.