سمینار مدیریت وصول مطالبات و اعتبارسنجی مشتریان با حضور بیش از 200 تن از مدیران و فعالین بنگاه های اقتصادی برگزار شد

۱۳۹۵/۱۱/۱۷
0 دیدگاه
سمینار مدیریت وصول مطالبات و اعتبارسنجی مشتریان با حضور بیش از 200 تن از مدیران و فعالین بنگاه های اقتصادی برگزار شد

هتل المپیک امروز یکشنبه مورخ 17 بهمن ماه با استقبال فوق العاده همراهان و با وجود برگزاری مسابقه فوتبال نفس گیر میان دو تیم پرسپولیس-تراکتور ، میزبان بالغ بر 200 تن از مدیران و فعالین بنگاه های اقتصادی و متخصصان بازاریابی و فروش در سمینار مدیریت وصول مطالبات و اعتبارسنجی مشتریان از سلسله سمینارهای بازاریابی آموزشگاه بازارسازان بود.

18 نکته برای شبکه سازی و جذب مشتری بیشتر (بخش پایانی)

۱۳۹۵/۱۱/۱۵
0 دیدگاه
18 نکته برای شبکه سازی و جذب مشتری بیشتر (بخش پایانی)

10. توجهی مشابه به کسانی که با آنها برخورد میکنید داشته باشید
ممکن است افرادی که ملاقات میکنیم خود صاحب تجارت و یا مدیرعامل مجموعه ای نباشند اما ارتباطاتی اختصاصی و ویژه داشته باشند. شبکه سازی در مسیر پیشرفت و توسعه، مستلزم نیک رفتاری با افراد حاضر در شبکه است. برای آنکه تلاشهایتان به نتیجه برسد، اصل طلایی رفتار را در کلیه روابط شبکه ای خود لحاظ کنید و رفتاری مشابه و شایسته با اعضا داشته باشید.

18 نکته برای شبکه سازی و جذب مشتری بیشتر (بخش اول)

۱۳۹۵/۱۱/۱۴
0 دیدگاه
18 نکته برای شبکه سازی و جذب مشتری بیشتر (بخش اول)

اگر به دنبال تحول بنیادین در میزان فروش خودمان باشیم، میتوانیم از کمک دوستانمان بهره ببریم. در واقع هرچه ارتباطات و تماسهای بیشتری داشته باشیم میتوانیم کمک بیشتری هم دریافت کنیم. شبکه سازی اثربخش میتواند پای مشتریان بیشتری را به کار و کسبتان باز کند و به همین ترتیب فرصتهای بیشتر و اطلاعات سودمند و منابع بیشتری نیز نصیبتان میشود که همگی این عوامل در نهایت روی میزان فروش اثرگذار هستند. ۱۸ نکته ساده و کاربردی که در ادامه میخوانیم در راستای تحقق اهداف شبکه سازی هستند:

۶ سوال کلیدی که بیزنس پلن شما باید پاسخگوی آن باشد

۱۳۹۵/۱۱/۱۳
0 دیدگاه
۶ سوال کلیدی که بیزنس پلن شما باید پاسخگوی آن باشد

بیزنس پلن یا طرح کار و کسب ستون فقرات سازمان شما و سنگ بنای آن محسوب میشود. نگارش یک بیزنس پلن از جهاتی آسان است اما این طرح باید برخی سوالات را پاسخگو باشد:
1.    به چه نیاز یا نیازهایی میپردازید؟
این سوال مهمی است چرا که فراتر از پرسش {کار و کسب شما چه میکند؟} جنبه های عمیق تر و دقیق تری را مورد سنجش قرار میدهد. توصیف محصولات و یا خدمات یک ضرورت است اما بیزنس پلن باید ارزیابی دقیق تری از این موضوع داشته باشد.

هفدهم بهمن ماه در سمیناری با عنوان مدیریت وصول مطالبات و اعتبارسنجی مشتریان در خدمت همراهان عزیز در هتل المپیک سخنرانی خواهم داشت

۱۳۹۵/۱۱/۱۳
0 دیدگاه
هفدهم بهمن ماه در سمیناری با عنوان مدیریت وصول مطالبات و اعتبارسنجی مشتریان در خدمت همراهان عزیز در هتل المپیک سخنرانی خواهم داشت

به استحضار می رساند همراهانم در آموزشگاه بازارسازان (عضو گروه TMBA) در نظر دارند سمیناری با عنوان  "مدیریت وصول مطالبات و اعتبارسنجی مشتریان " در روز یکشنبه مورخ 17 بهمن ماه 1395 و با سخنرانی اینجانب پرویز درگی برگزار نمایند.

چرا باید افشاگری را در سازمان تان تشویق کنید

۱۳۹۵/۱۱/۱۲
0 دیدگاه
چرا باید افشاگری را در سازمان تان تشویق کنید

ورود اصطلاح افشاگری در ادبیات ضدتقلب و ضدفساد جهان از روش مورد استفاده توسط پُلیسان گشتی انگلستان در باخبر کردن دیگر پُلیسان گشتی از وجود افراد خلاف‌کار در شهر برگرفته شده است. پُلیسان گشتی انگلستان بر پایه یک سنت قدیمی هنگام برخورد با یک فرد خلاف‌کار در شهر، هم‌زمان با تعقیب وی، در سوت خود می‌دمیدند تا با اطلاع‌دادن به دیگر هم‌کاران خود آن خلاف‌کار را دستگیر کنند.

۱۰ فرمان مشتری یابی موفق

۱۳۹۵/۱۱/۱۱
0 دیدگاه
۱۰ فرمان مشتری یابی موفق

اگر از فروشندگان بپرسید که مساله و دغدغه ابتداییشان چیست، آنها خواهند گفت: جذب مشتریان خوب. این یک امر بدیهی است چرا که غایت فعالیتهای هر سازمانی سودآوری به واسطه جذب و نگهداشت مشتری است. وانگهی نمیتوان معامله ای را خاتمه داد مگر آنکه فردی در طرف دیگر معامله برای فروش محصول وجود داشته باشد. 
با این حساب اصول جذب موفق مشتری کدام است؟ در ادامه مارک هانتر نویسنده کتاب ارزشمند مشتری یابی سودآور: استراتژیهای قدرتمند برای یافتن سرنخهای فروش و کتاب فروش سودآور بدون چک و چانه، ۱۰ توصیه در این خصوص ارائه میکند

۵ قانون کپی رایتینگ و نگارش متون تبلیغاتی و تجاری

۱۳۹۵/۱۱/۱۰
0 دیدگاه
۵ قانون کپی رایتینگ و نگارش متون تبلیغاتی و تجاری

کپی‌رایتینگ یکی از مشاغل کلیدی تبلیغات است که برای افزایش اثرگذاری تبلیغات به وجود آمده و وظیفه آن، جستجوی بهترین پاسخ برای این دو سؤال اساسی است: در تبلیغات‌مان چه بگوییم، و چگونه بگوییم. کپی‌ رایتر کسی است که علاوه بر تخصص در زبان، با روش‌های فروش و بازاریابی هم آشناست و از آن در نگارش متن در وب‌سایت، کاتالوگ و بروشور، شعارها و آگهی‌های تبلیغاتی، ایمیل، شبکه‌های اجتماعی و به‌طور کلی اطلاع‌رسانی و تبلیغ کالا، خدمات و یا رویدادها استفاده می‌کند. کپ رایتینگ را میتوان فرایند کشف "پیام اثرگذار" و سپس ایده‌پردازی برای رسیدن به "زبان و بیانی" که این اثرگذاری را به حداکثر برساند، تعریف کرد.

تفاوت میان مدیران فروش و رهبران فروش در کجاست؟

۱۳۹۵/۱۱/۰۹
0 دیدگاه
تفاوت میان مدیران فروش و رهبران فروش در کجاست؟

هرچند عبارات رهبر فروش و مدیر فروش اغلب به جای هم و معادل یکدیگر بکار میروند، اما تفاوت بسیاری میان این دو نقش وجود دارد.
رهبران زیردستان خود را به سوی یک چشم انداز، راهبری و هدایت میکنند. آنها توانایی اثرگذاری، انگیزه بخشی، و الهام بخشی به دیگران به منظور سهیم کردنشان در فرآیند تحقق این چشم انداز را دارا هستند.
مدیران از دیگر سو، توانایی بیشتری در هدایت افراد در جهت اجرای سیستماتیک و فرآیندی چشم انداز مورد نظر رهبری سازمان را دارا هستند. مدیران توانمند قادرند عملکرد جزء به جزء اجزای سیستم و همینطور فرآیند آن را به شکلی جامع درک کرده و میان اجزا همسویی و هم افزایی ایجاد کنند.

آزمون: آیا مدیر فروش توانمندی هستید؟

۱۳۹۵/۱۱/۰۸
0 دیدگاه
آزمون: آیا مدیر فروش توانمندی هستید؟

مدیران فروش در سراسر جهان، همگی سوال مشترکی در ذهن دارند: چطور میتوانم به نیروهایم انگیزه بدهم؟
تحقیقات متعدد به دنبال یافتن پاسخی مناسب برای این سوال، به این نتیجه مشترک دست یافته اند: برای افزایش انگیزه، فضایی را ایجاد کنید که فروشندگانتان به خودانگیزشی برسند و به بیان دیگر آنها باید خودشان به خودشان انگیزه بدهند. زمانی که یک فروشنده خود را در برنامه ای سهیم میبیند، نهایت تلاشش را برای تحقق آن برنامه و اهدافش انجام خواهد داد.