وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

بازارسازان، نورو ادورتایزینگ، و هشتمین لوح فشرده فروش 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

بازارسازان، نورو ادورتایزینگ، و هشتمین لوح فشرده فروش

56 فیلم قبلی را توضیح کوتاه داده‌ام، در اینجا با 8 فیلم تازه فروش آشنایی مختصری پیدا خواهید کرد تا در آینده، فیلم‌ها را از فروشگاه انتشارات بازاریابی خریداری کنید. واقعیت آنکه، نکته‌های فراوان و کاربردی فروش را در این فیلم‌ها به سادگی می‌بینید و می‌شنوید.

عناوین فیلم‌های کاربردی فروش + 3 تیزر تبلیغاتی + نورو ادورتایزینگ

 

نخست از 8 فیلم کاربردی فروش آگاه شوید.

 

57) وقتی رقبا خواب هستند، به سراغ مشتری بروید

 

58) خودتان را از فروشنده‌های متوسط جدا کنید

 

59) فروشنده‌ها چگونه می‌توانند بهترین تصمیمات را بگیرند

 

60) چه کسانی بیشتر می‌فروشند؟

 

61) وقت خود را با فروشنده‌های متوسط تلف نکنید

 

62) قدرت انگیزه در فروش

 

63) اشتباهات فروش در مرحله خاتمه فروش

 

64) برای فروش، چگونه از سد منشی‌ها عبور کنید؟

 

محتوای فیلم 57: وقتی رقبا خواب هستند، به سراغ مشتری بروید

 

جفری گیتومر، یکی از بزرگان مشهور فروش در دنیا است. او در این فیلم، مجموعه‌ای از آموزش‌های فروش را به زبان ساده بیان می‌کند.

 

عبارات ساده اما عملیاتی و کاربردی این مربی فروش دنیا، برای فروشنده‌ها جذاب است. چرا که با یادگیری این آموزش‌ها، قطعاً درآمدشان افزایش می‌یابد. گیتومر می‌گوید وقتی رقبا خواب هستند، به سراغ مشتری بروید. خوشبختانه 2 کتاب این مربی فروش برجسته در ایران ترجمه شده که فروشنده‌ها آن را دوست دارند، چون یک راهنمای عملی است.

 

محتوای فیلم 58:خودتان را از فروشنده‌های متوسط جدا کنید

 

تفاوت فروشنده ضعیف با متوسط نسبتاً آشکار است. اما فروشنده‌های متوسط فراوانند. برای آنکه خودتان را از فروشنده‌های متوسط جدا کنید و به سطوح بالایی از " فروشندگی" دست یابید، نکته‌های فراوانی وجود دارد که می‌دانید اما کمتر عمل می‌کنید. این نکته‌ها را در فیلم جستجو کنید.

 

محتوای فیلم 59: فروشنده‌ها چگونه می‌توانند بهترین تصمیمات را بگیرند؟

 

مول وی را می‌شناسید؟ یکی از برترین سخنرانان انگیزشی در فروش است. او به فروشندگان می‌آموزد چگونه تصمیمات نخ‌نما شده را فراموش کنند. او به سادگی به ساختار پایه‌ای مغز می‌پردازد و نشان می‌دهد مغز انسان تا چه حد قدرت بالایی دارد. حاضران در فیلم، همگی فروشندگان حرفه‌ای هستند. و قرار است مول‌ وی آنها را ترغیب کند تا تصمیمات سطح بالاتر را بگیرند.

 

محتوای فیلم 60: چه کسانی بیشتر می‌فروشند؟

 

این سؤال ساده است. اما پاسخ آن دشوار است. فروشنده‌های حرفه‌ای همواره این سؤال را از خود می‌پرسند. چرا که این دغدغه اصلی آنان است. پاسخ این سؤال را در فیلم دنبال کنید

 

محتوای فیلم 61: وقت خود را با فروشنده‌های متوسط تلف نکنید

 

جالب است آمارها نشان می‌دهد مدیران فروش، سرپرستان فروش وقت زیادی را برای فروشنده‌های متوسط تلف می‌کنند. هشدار جدی این فیلم آن است که سخت در اشتباهند.

 

محتوای فیلم 62: قدرت انگیزه در فروش

 

درباره انگیزه فروش چه می‌دانید؟ تصور اولیه این است که بسیار می‌دانیم. با دیدن این فیلم، درمی‌یابیم انگیزه فروش قدرت‌های فراوانی در افزایش درآمد فروشنده‌های حرفه‌ای دارد. آیا دوست دارید در این باره بیشتر بدانید؟ دیدن این فیلم توصیه می‌شود.

 

محتوای فیلم 63: اشتباهات فروش در مرحله خاتمه فروش

 

" خاتمه فروش" فوق العاده حساس است. تکنیک جالب و کاربردی را از این فیلم بیاموزید تا به خوبی از عهده این کار برآئید.

 

محتوای فیلم 64:برای فروش، چگونه از سد منشی‌ها عبور کنید؟

 

منشی‌ها، دروازه‌بانان اصلی سازمان‌ها هستند. اگر بتوانید از سد آهنینی عبور کنید که آنها دور مدیر‌عامل و تصمیم‌گیرندگان اصلی شرکت کشیده‌اند، فروشتان افزایش می‌یابد. اما آنها اجازه نمی‌دهند. پس لازم است تکنیک‌هایی بیاموزید تا بتوانید از سد منشی‌ها عبور کنید. در این باره، کتاب بازاریابی و فروش تلفنی با نگرش بازار ایران اثر اینجانب (پرویز درگی)، همین نکته را عنوان کرده است؛ کتابی که تاکنون به چاپ سوم رسیده است.

 

برای خرید این فیلم‌ها می‌توانید با فروشگاه انتشارات بازاریابی تماس بگیرید. 51 و 66408271

 

سبز باشید

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله توسعه مهندسی بازار، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.