وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

انجمن علمی بازاریابی ایران و فراخوان عضویت در انجمن 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

انجمن علمی بازاریابی ایران و فراخوان عضویت در انجمن

 

با برپایی انتخابات، اولین هیات مدیره انجمن علمی بازاریابی ایران برگزیده شدند. پس از رای گیری درون هیات مدیره، آقای دکتر محمد حقیقی به عنوان رئیس هیات مدیره انجمن علمی بازاریابی ایران انتخاب شدند. سایر اعضای اولین هیات مدیره انجمن علمی بازاریابی ایران عبارت بودند از: خانم دکتر نسرین جزنی، دکتر وحید ناصحی‌فر، دکتر حسین وظیفه دوست، ودکتر حسن قاسمی. بعدها خانم دکتر نسرین جزنی، عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی از انجمن علمی بازاریابی ایران استعفا کردند و دکتر کامبیز حیدر زاده، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات تهران به عنوان عضو هیات مدیره جایگزین شدند. شایسته است بویژه از آقای دکتر احمد روستا صمیمانه قدردانی شودکه به رغم محدودیت‌ها، همچنان پیگیرانه فعالیت انجمن علمی بازاریابی ایران را یادآوری می‌کردند.

 

برای تصویب انجمن علمی بازاریابی ایران در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، شتاب بیشتری برای فعالیت‌ها صورت گرفت. بار دوم انتخابات هیات مدیره انجمن علمی بازاریابی ایران برگزار شد. دکتر وحید ناصحی‌فر، دکتر حسین وظیفه دوست، دکتر محمود محمدیان، دکتر حمید خداداد حسینی و اینجانب (پرویز درگی) به عنوان اعضای هیات مدیره انجمن علمی بازاریابی انتخاب شدند.

 

چندی پیش دکتر وحید ناصحی‌فر به دلایلی استعفا کردند و خانم دکتر زهره دهدشتی، عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی جایگزین ایشان در هیات مدیره انجمن علمی بازاریابی ایران شدند. اکنون دکتر حسین وظیفه دوست، ریاست هیات مدیره انجمن علمی بازاریابی ایران را عهده‌دار هستند.

 

عضویت انجمن علمی بازاریابی ایران در فهرست انجمن علمی مصوب وزارت علوم

 

انجمن علمی بازاریابی ایران خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده و همکاری بیش از پیش اعضای هیات مدیره، بزرگان بازاریابی ایران، استادان بازاریابی ایران، مدت‌ها است به عضویت کمیسیون انجمن‌های علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در آمده است. از این رو اکنون امکان فعالیت‌های بیشتر و متنوع انجمن علمی بازاریابی ایران بیش از پیش مهیا است.

 

متعاقب چنین فرصت مطلوبی، دفتری با نام انجمن علمی بازاریابی ایران، تجهیز و راه اندازی شد. دفتر انجمن علمی بازاریابی ایران واقع در تهران، میدان نور، بلوار مطهری،چهارم شرقی، پلاک 2، واحد 1 است. تا راه اندازی خط تلفن ثابت که اقدام شده، تلفن همراه3597015-0935 پاسخ‌گوی شما عزیزانی است که تمایل داریدبا انجمن ارتباط داشته باشید.

 

شروع عضویت برای انجمن علمی بازاریابی ایران

 

پس از تجهیز و راه اندازی دفتر، سایت انجمن علمی بازاریابی ایران نیز به نشانی اینترنتی www.ismi.ir راه اندازی شد.

 

بدیهی است انجمن علمی بازاریابی ایران اگر بخواهد فعالیت‌های خود را گسترش و ژرفایی بخشد، نیازمند اعضایی است که با همفکری، رایزنی، و پذیرش و قبول برخی مسئولیت‌ها، فعالیت‌ها را تحقق بخشند. انجمن علمی بازاریابی ایران بنا به تصمیمات پیشین در جلسات هیات مدیره و مبتنی بر اساسنامه آن، عضویت برای انجمن علمی بازاریابی ایران را اکنون در دستور کار خود قرار داده است.

 

علاقه‌مندان از استادان بازاریابی، دانشجویان بازاریابی، و متخصصان و همکاران بازاریابی به صورت حقیقی و حقوقی می‌توانند در انجمن علمی بازاریابی ایران عضو شوند.

 

انجمن علمی بازاریابی ایران به طور مشروح در سایت انجمن  (www.ismi.ir) ،درباره انواع و شرایط عضویت، توضیحات روشنی آورده است. برای مثال چه کسانی می‌توانند عضو پیوسته باشند، اعضای وابسته، اعضای دانشجویی، اعضای افتخاری، اعضای موسساتی(حقوقی) چه شرایطی باید داشته باشند به تفصیل در این سایت آمده است.

 

برای مثال، تمامی دانشجویان رشته مدیریت که در حال تحصیل هستند، می‌توانند به عضویت دانشجویی انجمن علمی بازاریابی ایران درآیند. اعضای وابسته کسانی هستند که دارای درجه کارشناسی هستند و به مدت 5 سال در رشته بازاریابی و رشته‌های مرتبط شاغل باشند.

 

برای اطلاعات بیشتر در این باره به سایت انجمن علمی بازاریابی ایران www.ismi.ir مراجعه کنید یا با شماره تلفن      

 

  3597015-0935 تماس بگیرید. تا عضو انجمن علمی بازاریابی ایران شوید.

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                    سبز باشید.

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله توسعه مهندسی بازار، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.