وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

نوروز مبارک 29 اسفند
admin لایک 0 دیدگاه

نوروز مبارک

ای تغییر دهنده دلها و دیده‏ ها * ای مدبر شب و روز * ای گرداننده سال و حالت ها * بگردان حال ما را به نیکوترین حال
به نام خداوند عشق و امید
آغاز سال یکهزار و سیصد و نود و هفت خورشیدی را به تمام هموطنان عزیزم تبریک می گویم.  
در نوروز همانطور که از نامش پیداست، صحبت از روزِ نو به میان می آید. ما که خود را مهیای دید و بازدید و سفرهای درون شهری و برون شهری و یا خارج از کشور می‌کنیم، بیاییم برای ایجاد عادات خوبِ نو و ترک عادات غلط، یک سیر دورنی هم داشته باشیم.
برای پیمودن مسیر تحولات درونی، نیاز به تمرکز است.
عزیزان اگر در تعطیلات نوروز، تمرکز فکری درستی بر روی بهره بردن از لحظات باهم بودنمان نداشته باشیم، هرگز به لذت‌هایی که قصد داشتیم از تعطیلات ببریم، نخواهیم رسید.اگر هنگامی که در یک مهمانی هستیم به فکر رفتن به مهمانی دیگر باشیم، هنگامی که در سفر هستیم به فکر برگشتن باشیم و هنگام تناول غذا به فکر خوردن میوه‌های بعد از آن باشیم، هرگز لذت کامل را نخواهیم برد.
این تمرکز در لحظه حال است که شما را به بهره گیری کامل از لذت های زندگی می رساند.
در پیمودن مسیر تحولات درون، تمرکز بر روی کاری که می‌خواهیم انجام دهیم، هدفی که برای خود قرار داده ایم و اجتناب از شاخه ای به شاخه دیگر پریدن ما را به نتیجه می‌رساند.در سیر درون، ما باید به فکر آموزش های جدید برای جایگزینی عادات خوب به جای عادات غلط خود باشیم. آموزش ببینیم، به گفتار بزرگان گوش فرا دهیم، کتاب بخوانیم و این فعالیت‌ها را به صورت مستمر و هر روز چند دقیقه انجام دهیم.
شما هم مانند من بعد از اندک مدتی تاثیرات تمرکز و آموزش ها و عمل به آنها را خواهید دید و از جوانه زدن این دانه ی خردمندانه ای که کاشته اید بسیار متعجب خواهید شد که به کمک ابزار قدرت تمرکز به پیشرفت‌هایی نائل آمده اید که تابحال اصلا فکرش را هم نمی‌کرده اید.
سال خوبی را برایتان آرزومندم. به امید آنکه عالم عامل عاشق باشیم.

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.